رفتن به مطلب

وابستگی عادته یا نیازه؟ پسرا بیشتر وابسته اند یا دخترا؟


fakur1

ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

انسان اگه تا این حد خودش رو با وابستگی مچ نکنه ، روزگارش نمیگذره؟

وابستگی های ما عادته یا نیاز؟

هر کدومش تا کجا مهم هستش؟

پسر ها زیادی وابسته اند یا دخترا؟

آمار سایت نشون میده که سهم دخترا در حس وابستگی به پسرا زیادتره.

نظر شمام همینه؟

تجربه به من آموخته که ایرانی جماعت هرعیب و ایرادی که داشته باشند،اونو فقط در دیگران میبینند،هرگاه متوجه عیب خودشون شدند،در موردش ساکت میمونن،این تاپیک هم از همان موارد هست.

ارسال شده در

آیا افراط در وابستگی همون سریش بودنه یا از ناحیه کمبود اعتماد به نفس ناشی میشه.آیا احساس می‌کنید که خوشبختی و شادی شما به دیگران بستگی دارد؟

 

این افراد می‌توانند شریک زندگیتان، اعضای خانواده، دوستان و...باشند. اگر فردی که به او به‌شدت علاقه دارید دیگر با شما نباشد یا نتوانید با یکی از دوستانتان صحبت کنید، دچار افسردگی شوید، گریه کنید و احساس کنید که درون گرداب مهلکی گرفتار شده‌اید، با حالتی از وابستگی عاطفی روبه‌رو هستند.زمانی‌که در وابستگی عاطفی به‌سر می‌برید، هر شب هنگام خواب، دستخوش تشویش و نگرانی زیادی می‌شوید.

ارسال شده در

آیا جملاتی از این دست به گوشتان نخورده است:

«تو همه چیز من هستی.» (عدم ‌عزت ‌نفس).

«بدون تو، من هیچی نیستم.» (پایین‌آوردن ارزش خود).

«باشه، باشه قبول»(ترس از مورد پسند واقع نشدن).

«منو ترک نکن.»(ترس از تنهایی).

«ببین برات چی کار کردم.» (نادیده‌گرفتن نیازهای خودتان).

«اگه تو بخواهی....»(ترس از تصمیم‌گیری و مسئولیت‌پذیری).Fruitymag.com

ترجمه: سپیده حسینعلی عراقی

ارسال شده در

هرکس در برابر طرف مقابلش بیشتر احساس ضعف کنه، وابسته تر میشه.

هرچی جامعه مردسالار تر باشه و بیشتر تو سر زن هاش بزنن، طبیعتا زن ها بیشتر وابسته به یک تکیه گاه میشن.

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...