fakur1 10131 ارسال شده در 23 اردیبهشت، 2016 انسان اگه تا این حد خودش رو با وابستگی مچ نکنه ، روزگارش نمیگذره؟ وابستگی های ما عادته یا نیاز؟ هر کدومش تا کجا مهم هستش؟ پسر ها زیادی وابسته اند یا دخترا؟ آمار سایت نشون میده که سهم دخترا در حس وابستگی به پسرا زیادتره. نظر شمام همینه؟ تجربه به من آموخته که ایرانی جماعت هرعیب و ایرادی که داشته باشند،اونو فقط در دیگران میبینند،هرگاه متوجه عیب خودشون شدند،در موردش ساکت میمونن،این تاپیک هم از همان موارد هست.
fakur1 10131 سازنده ارسال شده در 23 اردیبهشت، 2016 آیا افراط در وابستگی همون سریش بودنه یا از ناحیه کمبود اعتماد به نفس ناشی میشه.آیا احساس میکنید که خوشبختی و شادی شما به دیگران بستگی دارد؟ این افراد میتوانند شریک زندگیتان، اعضای خانواده، دوستان و...باشند. اگر فردی که به او بهشدت علاقه دارید دیگر با شما نباشد یا نتوانید با یکی از دوستانتان صحبت کنید، دچار افسردگی شوید، گریه کنید و احساس کنید که درون گرداب مهلکی گرفتار شدهاید، با حالتی از وابستگی عاطفی روبهرو هستند.زمانیکه در وابستگی عاطفی بهسر میبرید، هر شب هنگام خواب، دستخوش تشویش و نگرانی زیادی میشوید.
fakur1 10131 سازنده ارسال شده در 23 اردیبهشت، 2016 آیا جملاتی از این دست به گوشتان نخورده است: «تو همه چیز من هستی.» (عدم عزت نفس). «بدون تو، من هیچی نیستم.» (پایینآوردن ارزش خود). «باشه، باشه قبول»(ترس از مورد پسند واقع نشدن). «منو ترک نکن.»(ترس از تنهایی). «ببین برات چی کار کردم.» (نادیدهگرفتن نیازهای خودتان). «اگه تو بخواهی....»(ترس از تصمیمگیری و مسئولیتپذیری).Fruitymag.com ترجمه: سپیده حسینعلی عراقی
مرضیه33 128 ارسال شده در 25 اردیبهشت، 2016 هرکس در برابر طرف مقابلش بیشتر احساس ضعف کنه، وابسته تر میشه. هرچی جامعه مردسالار تر باشه و بیشتر تو سر زن هاش بزنن، طبیعتا زن ها بیشتر وابسته به یک تکیه گاه میشن. 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری