رفتن به مطلب

شیک ترین هتل های مسکو برا سفر نوروزی


somaye azizi

ارسال های توصیه شده

شیک ترین هتل های مسکو برا سفر نوروزی

 

مسکو یکی از مهم ترین شهرهای توریستی روسیه است و تور مسکو یکی از تورهای مورد علاقه ایرانیان در نوروز بشمار می آید . دلایل مختلفی از جمله قیمت مناسب تور و هتلهای لوکس و مجلل مسکو در انتخاب این تور تاثیر گذارند . هتل های مسکو بدلیل کیفیت خدمات منحصر بفرد بوده و با هتلهای مجلل آمریکا و اروپا رقابت می نماید . هتل مجلل ساخته شده در سواحل مسکو یکی از ویژگیهای بارز مسکو محسوب می شود تو این پست قصد داریم بهترینهارو برا تور روسیه نوروز 95 معرفی کنیم پس با ما همراه باشین.

 

national_hotel_4-logo.jpgشیک ترین هتل های مسکو برا سفر نوروزی

 

hotel-1.jpgهتل ناسیونال مسکو

هتل ناسیونال در سال 1903 ساخته شد و در دهه 1990 مجدداً بازسازی شد که در نتیجه به یکی از بهترین هتل‌های مسکو تبدیل شد این هتل دارای یک معماریه تاریخیه که در مرکز مسکو قرار داره که فاصله چندانی با میدان سرخ و کرملین نداره و حدود ی ساعت با فرودگاه بین المللی مسکو فاصله داره و یکی از ویژگیهایی که این هتل را نسبت به بقیه هتل های روسیه متمایز ساخته نزدیکی این هتل به ایستگاه‌های مترو تئاترالنایا و آخوتنی ریاد ست.امکانات این هتل شامل:رستوران، سونا، استخر، پارکینگ، سیستم حفاظتی، سالن ورزش، تلوزیون، یخچال، رادیو، ماهواره، اینترنت، روزنامۀ روز، سشوار، حمام، تلفن،سالن کنفرانس، مرکز تجاری، لباسشویی و خشکشویی، آرایشگاه، گیشۀ فروش بلیط هوایی، گیشۀ فروش بلیط راه‌آهن، فروشگاه می باشد.

national_hotel_9-logo.jpgهتل ناسیونال مسکو

 

 

hotel-1.jpgهتل ریتزکارلتون مسکو

هتل ریتز کارلتون یکی از هتل های پنج ستاره مسکو ست که در مجاورت میدان سرخ و در نزدیکی کاخ کرملین میباشد .هتل ریتز کارلتون همچنین در داخل مرکز تجاری مسکو قرار داره و با مرکز خرید بزرگ گوم GUM و بالشوی تئاتر، پیاده تنها 3 دقیقه فاصله داره. برای مسافرانی که به تئاتر، فرهنگ و معماری علاقه مند هستند، تورسکوی (Tverskoy) یک انتخاب عالیس.امکانات این هتل شامل: رادیو، تلوزیون، ماهواره، اینترنت، تلفن بین‌المللی، سالن ورزش، رستوران، استخر، سونا، روزنامۀ روز، حمام، سشوار، سیستم حفاظتی، یخچال، پارکینگ،سالن کنفرانس، سالن جشن، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، لباسشویی و خشکشویی، گیشۀ فروش بلیط هوایی، گیشۀ فروش بلیط راه‌آهن می باشد.

ritz_carlton_moscow_21-thaitor.jpgهتل ریتزکارلتون مسکو

 

 

hotel-1.jpgهتل آرارات پارک حیات مسکو

این هتل در سال 2001 میلادی افتتاح شده و به میدان سرخ و کاخ کرملین بسیار نزدیکه و در نزدیکی ایستگاه های مترو لوبیانکا، تئاترالنایا واقع شده و دارای چندین سالن کنفرانس و رستوران بسیار مجلل می‌باشد. اتاق‌های بسیار راحت مجهز به سیستم حفاظتی بسیار پیشرفته و دارای قابلیت دسترسی به اینترنت از طریق Wi-Fi در سرتاسر هتل می باشد.

ararat.jpgهتل آرارات پارک حیات مسکو

 

 

hotel-1.jpgهتل بالت شوگ کمپینسکی مسکو

این هتل در سال 1898 ساخته شده و تا ایستگاه مترو ترتیاکوفسکایا 15 دقیقه فاصلس و در کناره رودخانه مسکو واقع شده و نمای زیبایی از کاخ کرملین و کلیسای سنت باسیل ارائه میکنه و هم اکنون دارای 200 اتاق است و با مدیریتی سوئیسی اداره میشه دارای اتاق‌های بسیار راحت مجهز به جدیدترین مبلمان می‌باشد.دارای دو رستوران و سالن کنفرانس می‌باشد.

hotel_baltschug_kempinski_moscowlogo.jpgهتل بالت شوگ کمپینسکی مسکو

 

 

hotel-1.jpg هتل کراون پلازا مسکو

هتل کراون پلازا یکی از بهترین هتل‌های تجاری در مسکو ست و در کناره شمالی رودخانه مسکو و بخشی از مجموعه تجارت جهانی مسکو قرار داره که در موقعیت مکانی عالی قرار داره از این هتل تا ایستگاه های مترو ویستا وچنایا و آلیستا 1905 گودا، که مستقیماً هتل را به مرکز شهر و کاخ کرملین ارتباط می دهند، 10 دقیقه پیاده راه است.برای مسافرانی که به تئاترروسیه، شبگردی در مسکو و فرهنگ علاقه مند هستند، Presnensky انتخاب بسیار مناسبیست و دارای سالن کنفرانسی با ظرفیت 1500 نفر و اتاق‌های جلسه متعدد است.این هتل با 575 اتاق آماده سرویس دهی به میهمانان خود می‌باشد.

crowne_plaza_moscow_1-thaitor.jpgهتل کراون پلازا مسکو

 

 

hotel-1.jpg هتل گلدن اپل مسکو

این هتل که دارای معماری به سبک قرن نوزدهم می‌باشد در سال 2004 افتتاح شده است و بسیار مدرن و دارای یک مرکز تجاری و سالن ورزش و نیز یک سالن رستوران می‌باشد. این هتل دارای 92 اتاق و دارای دو اتاق جلسه است و در تمام هتل امکان دسترسی به اینترنت از طریق Wi-Fi وجود دارد و به ایستگاه‌های مترو پوشکینسکایا، تویرسکایا و چِخوفسکایا نزدیک می باشد و داخل خیابان مالایا دیمترووکا واقع شده.

golden_apple_hotellogo.jpgهتل گلدن اپل مسکو

 

 

hotel-1.jpgهتل گلدن رینگ مسکو

این هتل که مشرف بر ساختمان وزارت امور خارجه روسیه است در نزدیکی خیابان آربات یکی از مراکز توریستی مسکو قرار داره و در سال 1998 نو سازی شده است و در نزدیکی ایستگاه مترو سمالنسکایا واقع شده است.

Golden-Ring-Hotel.jpgهتل گلدن رینگ مسکو

 

 

hotel-1.jpgهتل هیلتون مسکو

این هتل اولین شعبه هیلتون در روسیه ست و دارای 273 اتاق و شش اتاق جلسه و نیز یک سالن بازی و یک سالن بدن سازی و یک استخر یزرگه البته این هتل از میدان سرخ و کاخ کرملین دوره. ساختمان این هتل کوچک‌ترین ساختمان از مجموعه موسوم به هفت خواهران است و نزدیک به ایستگاه های مترو کامسامولسکایا می باشد و داخل خیابان کالانچفسکایا واقع شده است.

hilton_moscow_leningradskaya_10-logo.jpgهتل هیلتون مسکو

 

 

hotel-1.jpg ماریوت گراند هتل

این هتل دارای 390 اتاق است و دارای سه رستوران و اتاق‌های متعدد جلسه و نیز استخر شنا، سونا و سولاریوم می‌باشد. این هتل یک کیلومتر از میدان سرخ و کاخ کرملین فاصله داره و نزدیک ایستگاه‌های مترو مایکوفسکایا می باشد و داخل خیابان تویرسکایا واقع شده است.

moscow_marriott_grand_hotellogo.jpgماریوت گراند هتل

 

 

hotel-1.jpg هتل ماریوت رویال آرورا

این هتل که در مرکز مسکو واقع شده است دارای 230 اتاق و 38 سوئیت و نیز 11 اتاق جلسه، دو سالن رستوران استخر شنا، سونا و سولاریوم می‌باشد و نزدیک به ایستگاه های مترو تئاترالنایا، آخوتنی ریاد می باشد و داخل خیابان پترووکا واقع شده است.

moscow_marriott_royal_aurora_hotellogo.jpgهتل ماریوت رویال آرورا

 

 

 

hotel-1.jpgهتل ساووی مسکو

این هتل در مرکز شهر قرار دارد و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های مسکو است که در سال 1913 افتتاح شده است. فاصله بسیار کمی از بالشوی تئاتر و مالی تئاتر، میدان سرخ و کاخ کرملین دارد. این هتل با تنها 67 اتاق یکی از بهترین هتل‌های مسکو است و از لحاظ سرویس‌دهی در سطح بین‌المللی می‌باشد. این هتل اولین هتل کوچک روسیه است که در سطح بین‌المللی مطرح می‌باشد.

savoy_hotellogo.jpgهتل ساووی مسکو

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...