رفتن به مطلب

در آستانه روز مهندسی برترین‌های علوم مهندسی کشور معرفی شدند


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]در آستانه روز مهندسی[/h]

[h=1] برترین‌های علوم مهندسی کشور معرفی شدند

[/h]

» سرویس: علمي و فناوري - علم و فناوري ايران

کد خبر: 94120201084

یکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

روز چهارشنبه پنجم اسفندماه سال جاری، همزمان با روز مهندسی، آیین تجلیل از مهندسان، استادان برجسته و دانشمندان جوان برجسته مهندسی کشور در سال 1394 به همت گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار علمی ایسنا بر این اساس در چهاردهمین دوره معرفی مهندسان برجسته کشور از مهندس احمد بیدآبادی (مهندس برجسته در مهندسی برق و کامپیوتر) و مهندس محسن رادنیا( مهندس برجسته در مهندسی صنایع) تجلیل می شود.

 

در چهاردهمین دوره معرفی استادان برجسته مهندسی کشور از دکتر ارسلان قهرمانی (استاد برجسته در مهندسی عمران)، دکتر رامز وقار (استاد برجسته در مهندسی مواد و متالورژی) و دکتر سید کمال الدین یادآور نیک روش (استاد برجسته در مهندسی برق و کامپیوتر) به عنوان استادان برجسته مهندسی منتخب فرهنگستان علوم در سال 1394 تجلیل به عمل خواهد آمد و در چهارمین دوره معرفی دانشمندان جوان برجسته مهندسی کشور از دکتر توکل پاکیزه (دانشمند جوان برجسته در مهندسی برق و کامپیوتر)، دکتر علی حسین زاده کاشان (دانشمند جوان برجسته در مهندسی صنایع)، دکتر بهرام رمضان زاده کراتی (دانشمند جوان برجسته در مهندسی شیمی)، دکتر حسین سالاریه (دانشمند جوان برجسته در مهندسی مکانیک)، دکتر سیامک طلعت اهری (دانشمند جوان برجسته در مهندسی عمران) و دکتر محسن کاظمی نژاد (دانشمند جوان برجسته در مهندسی مواد) به عنوان شش دانشمند جوان برجسته مهندسی کشور منتخب فرهنگستان علوم در سال 1394 تجلیل می شوند.

 

این مراسم روز چهارشنبه پنجم اسفندماه از ساعت 15 تا 17 در سالن کنفرانس فرهنگستان علوم واقع در بزرگراه شهید حقانی، بعد از ایستگاه مترو، خروجی فرهنگستانها و کتابخانه ملی، فرهنگستان علوم، طبقه دوم برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام

 

ایسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...