رفتن به مطلب

مردی که وزن پاهایش برابر یک وزنه 100 کیلویی است+ تصاویر


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مردی که وزن پاهایش برابر یک وزنه 100 کیلویی است+ تصاویر[/h]

یک مرد هندی که یکی از پاهایش بر اثر بیماری ناشناخته ژنتیکی 5 برابر شده است، از پزشکان درخواست کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ شرایط پزشکی نادر باعث شده است پاهای مرد هندی به شدن ورم کند و به بیش از 100 کیلوگرم وزن برسد. پای این مرد هندی 5 برابر بیشتر از حالت نرمال رشد کرده است و وزنی مشابه با یک فیل کوچک پیدا کرده است. این مرد به علت این شرایط نادر که برایش پیش آمده است از پزشکان درخواست کمک کرده است.

 

 

این مرد هندی بر اثر این بیماری نامشخص قدرت تحرک خود را از دست داده است و نمی‌تواند تحرک داشته باشد و به همین علت وزن او روز به روز در حال افزایش است. نام این مرد آرون راجاسین است و پای چپ او به این عارضه دچار شده است و وزن آن به 100 کیلوگرم رسیده است که تقریبا برابر با وزن یک فیل نوزاد است که تازه به دنیا آمده است.

 

 

4170547_618.jpg

 

 

گفته می‌شود که بیماری این فرد بر اثر نوعی اختلال ژنتیکی ناشمخص بوجود آمده است و موجب رشد ناگهانی یکی از پاهای او شده است. آرون که 34 ساله است در حال حاضر از شرایط فعلی‌اش به شدت ناامید است و ملتمسانه در جستجوی درمان است. پزشکان در جستجوی علل و عوامل بوجودآورنده بیماری او هستند اما تاکنون نتوانسته‌اند آن را دریابند.

 

 

آرون چند وقت یکبار تحت درمان فیزیوتراپی قرار می‌گیرد تا درد پایش تسکین یابد. او از بدو تولد از این بیماری رنج ‌برده است و پای راستش به طور غیر عادی شروع به بزرگ شدن کرده است.

 

 

4170548_557.jpg

 

 

در زمان تولد پزشکان به مادر او گفته بودند که آرون تنها تا 3 هفته زنده می‌ماند اما این پیش‌بینی درست از آب درنیامده است. پای او به حدی سنگین شده است که تنها به وسیله صندلی چرخدار می‌تواند جابه‌جا شود. با این وجود او تحصیل خود را ترک نکرد و توانست در رشته مطالعات مهندسی فارغ اتحصیل شود و مشغول به کار شود.

 

 

4170546_197.jpg

 

 

منبع: Yahoo NewsUK

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...