رفتن به مطلب

با این شوخی خطرناک؛ تلفن همراه تان به زودی آتش می گیرد


ارسال های توصیه شده

با این شوخی خطرناک؛

 

[h=2]تلفن همراه تان به زودی آتش می گیرد[/h]

اخیرا یک شوخی جدید سراسر اینترنت را پر کرده که شاید راه حلی برای رفع آن وجود ندارد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جدیدا شوخی بسیار خطرناکی بین کاربران راه افتاده که شاید راه حلی برای رفع آن وجود ندارد. یکی از شایع ترین آن ها سایت C rashSafar i.com است، که اصلا سعی به ورود به آن پیدا نکنید مگر این که از یک رایانه استفاده کنید (که البته ممکن است به زودی باگ پی سی و مک نیز یافت شود، علت اسپیس زدن بین اول و آخر نیز کاهش ریسک ورود به آن می باشد).

 

 

 

4106428_307.jpg

 

 

در حقیقت، این سایت از یک کد جاوا اسکریپت کمک می گیرد تا تاریخچه HTML5 را در یک حلقه بی نهایت بازخوانی کند (به نحوی ساده تر از او می خواهد یک فرآیند قابل دسترس توسط مرورگر را بارها و بارها انجام دهد) تا جایی که Ram یا Memory شما با مشکل کمبود فضا برای محاسبه مواجه شده و در نهایت می شود آنچه که نباید بشود!

 

 

در آیفون و آیپد، مشاهده سایت تلفن همراه شما را مجبور به ریبوت پس از ۲۰ ثانیه می کند. در تلفن های اندرویدی، سایت با استفاده از یک خزش موجب داغ شدن بیش از حد تلفن همراه می شود تا هنگامی که برنامه متصل به آن سایت کاملا بسته شود.

 

 

4106358_942.jpg

 

 

در رایانه هایی با مرورگر Safari، سایت موجب با مشکل مواجه شدن یا Crash شدن آن می گردد. درست مانند هر مرورگر دیگری این سایت موجب کندی رایانه شده و تا هنگامی که تب یا مرورگر بسته نشود، همچنان این مشکل وجود خواهد داشت.

 

 

خوشبختانه خبر خوب اینجاست که این صدمه با وجود چنین مشکلاتی کاملا قابل رفع است و مشکل جدی برای شما ایجاد نخواهد کرد. اما این اتفاق در صورت عدم پیشگیری مثلا عدم حضور در اتاق می تواند با سیکل های متعدد و خطرناک موجب داغ شدن بیش از حد CPU و Ram تلفن همراه شده و حتی موجب انفجار و آتش سوزی شود، اینجاست که لقب بمب انتحاری به آن داده شده است.اما تا این لحظه که گزارشی از وجود چنین اتفاقی اعلام نشده است… امیدواریم که در آینده نیز اعلام نشود.

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...