رفتن به مطلب

راهنمای شناخت خواستگار از طریق کف دست


ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

شاید باورتان نشود که تعداد خطوط موجود روی مچ دست و حالت آن‌ها معنای خاصی دارند و بنابر علم متافیزیک حقایقی جالب و باورنکردنی راجع‌به افراد، طول عمر، سلامتی، شادی و شهرت آن‌ها بازگو می‌کند.

4059571_503.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، به خطوط افقی و منحنی روی مچ دستتان که کف دستتان را از مچ جدا می‌کند، خطوط دستبند می‌گویند. جالب این است که این خطوط معنای متعددی مرتبط با طول عمر، سلامتی، شهرت و رفاه افراد دارند.

 

 

بنابر علم متافیزیک، تعداد خطوط موجود روی مچ دست (خطوط دستبند) طول عمر زندگی افراد را نشان می‌دهند. هرچه تعداد این خطوط در دست شما بیشتر باشد، طول عمر شما نیز بیشتر خواهد بود.

 

 

اگر خط اول آن کاملا مشخص و قابل مشاهده باشد و شکستگی و بریدگی در آن وجود نداشته باشد، 22 تا 28 سال از زندگی را نشان می‌دهد. در حالی که دومین خط، 46 تا 56 سال از زندگی و به همین ترتیب خط چهارم 84 سال از زندگی یا بیشتر از آن را نشان می‌دهد. پس هرچه این خطوط بیشتر باشد، طول عمر بیشتر است. تعداد افرادی که این خط چهارم را روی دستتشان داشته باشند، بسیار کم است. بیشتر افراد 2 یا 3 خط بر روی مچ دست خود دارند.

 

 

خط اول بسیار مهم است و بنابر علم متافیزیک، کسانی که خط اول روی مچ دستشان عمقی و پررنگ و به طور واضح مشخص است، از نظر سلامتی فردی سالم و از نظر فیزیکی فردی متناسب هستند. اگر این خط کمرنگ و بریده باشد و یا کاملا مشخص نباشد، این نشان می‌دهد که فرد از نظر سلامتی و فیزیکی در وضعیت ایده‌آل و مطلوب قرار ندارد و ممکن است مبتلا به مشکلات سلامتی باشد.

 

 

در زنان اگر خط اول روی مچ دست آن‌ها به صورت منحنی رو به بالا به سمت کف دست باشد و یا خطی شکسته یا منقطع باشد، این بدان معنی است که آن‌ها دچار مشکلات زنان زایمان یا مشکلاتی در باروری هستند. در مردان اگر خط اول چنین باشد، این نشان می‌دهد که آن‌ها ممکن است مبتلا به مشکلات پروستات، دستگاه ادراری یا تولیدمثل باشند.

 

 

خط دوم نشان‌دهنده آسایش، شادی و رضایت افراد است و اگر این خط کاملاً واضح، صاف و عمقی بدون شکاف یا چین باشد نشان‌دهنده شادی و رفاه است. خط سوم اسم و رسم و شهرت افراد و میزان قدرت نفوذ آن‌ها را نشان‌ می‌دهد. خط چهارم که موازی خط اول است، طول عمر بالا را نشان می‌دهد و تاکیدی بر خط سوم محسوب می‌شود.

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...