رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

شما می توانید با استفاده از این ترفندها از طریق کامپیوتر خود، به اکانت واتس آپ خود متصل شد و با دوستان خود به گفتگو بپردازند.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، در سال ۲۰۱۳، پیام رسان وایبر یک نسخه از برنامه‌ی خود را برای ویندوز و مک عرضه کرد که به کاربران این امکان را می‌داد تا بتوانند از طریق کامپیوتر خود، به اکانت وایبر خود متصل شد و با دوستان خود به گفتگو بپردازند. درست یک سال بعد این نوبت واتس اپ بود تا چنین قابلیتی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

 

 

4021673_296.jpg

 

 

البته واتس اپ برای این کار نرم افزاری عرضه ننمود، اما این قابلیت را به کاربرانش می‌دهد که بتوانند از طریق یک برنامه تحت وب اقدام به استفاده از حساب واتس اپ خود نمایند.

این نکته بسیار مهم است که جهت استفاده از این برنامه شما حتماً باید از مرورگر گوگل کروم استفاده نمایید. برای نحوه چگونگی استفاده از این برنامه تحت وب در این گزارش همراه ما باشید.

 

 

 

 

ترفند استفاده از اکانت واتس اپ به وسیله کامپیوتر

 

 

 

مرحله اول: ابتدا نرم افزار واتس اپ را با گوشی خود اجرا نماید.(حتماً مطمئن شوید که نرم افزار واتس اپ شما به روز باشد) سپس به بخش منو رفته و گزینه WhatsApp Web Option را بفشارید. سپس به بخش Scan Code بروید.

 

 

4021676_299.jpg

 

 

مرحله دوم: در اینجا دوربین گوشی شما به حالت فعال در خواهد آمد. کافیست تا آدرسی که در بالای دوربین به شما داده شده را در مرورگر گوگل کروم ویندوز خود وارد نمایید. این آدرس یک سایت است که در زیر می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

4021675_998.jpg

 

 

مرحله سوم: حال کافیست تا دوربین گوشیتان را بر روی کد QR موجود در سایت بالا گرفته تا با شناسایی شما، برنامه تحت وب به واتس اپ شما متصل شود. کار تمام است و می‌توانید به راحتی توسط این برنامه تحت وب با دوستان خود به گفت و گو بپردازید.

 

 

4021674_446.jpg

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...