رفتن به مطلب

استفاده از دستاوردهاي واحدهای نيمه صنعتي در طرح توليد آلومينا


ارسال های توصیه شده

معاون امور معادن وزیر صنایع و معادن با حضور در واحد تحقیقاتی و نیمه صنعتی طرح تولید آلومینای آذرشهر خواستار استفاده از دستاوردهاي اين واحد در طرح توليد آلومينا از نفلين سينيت شد. به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو) ، مسعود سمیعی نژاد، که به منظور بررسی مسایل و مشکلات صنعت و معدن استانهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی سفر کرده است در بازدید از بخش های مختلف خط تولید واحد تحقیقاتی و نیمه صنعتی طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت آذرشهر در جریان جدیدترین اصلاحات و اقدامات این واحد قرار گرفت. وي در عين حال خواستار بکارگیری این تجربیات و موفقیت ها در اجرای پروژه احداث کارخانه 200 هزار تنی طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب شد.

 

اولويت با نيروهاي بومي است. از سوي ديگر معاون منابع انسانی ایمیدرو گفت: باید جذب نیروهای بومی در اولویت بکار گیری طرح قرار گیرد و همچنین پایلوت نیمه صنعتی آذرشهر نیز باید به عنوان یک دانشگاه محل تربیت و آموزش نیروهای جوان برای پروژه اصلی سراب باشد. به گزارش روابط عمومی طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت، غلامرضا نقره، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در بازدید از بخش های مختلف واحد تحقیقاتی و نیمه صنعتی طرح تولید آلومینا از نفلین سینیت آذرشهر در جمع مدیران و کارشناسان این طرح با اشاره به اینکه نظم و انظباط و تمرکز در کار از ویژگی های مدیریتی کنونی طرح نفلین سینیت است، خاطر نشان کرد: اگر قرار است در فاز اول طرح تولید آلومینا یک کارخانه 70 هزار تنی در سه سال ساخته شود، باید بتوانیم فازهای بعدی را در یکسال به بهره بردای برسانیم. نقره ، افزود: در این مدت جذب نیروهای کارآمد و کارشناس و اقدامات مربوط به حوزه اداری و مالی و منابع انسانی به نحوی مطلوب بوده است.

 

وي تاکید کرد: ارزش افزوده را باید نیروی انسانی ایجاد کند و باید شرایطی به نحوی فراهم شود که در اسرع وقت و طبق زمانبندی و حتی زودتر از موعد، امور اجرایی محقق شود. معاون سازمان ایمیدرو همچنين به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با اهمیت ارتباط صنعت با دانشگاه اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: باید با هماهنگی دانشگاهها و با برنامه ریزی مدون و منظم، در فصولی از سال دانشجویان از نزدیک با صنعت تولید آلومینا آشنا شوند و سازمان آمادگی دارد که منابع مالی این ارتباط را نیز تامین كند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

calcinated%20alumina.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...