رفتن به مطلب

متاسفانه دیگر برنامه ای با عنوان « فیتیله» نخواهیم داشت


ارسال های توصیه شده

461741-org.jpg

 

عـمـو « فـیتـیلـه ای» گـفـت: مـتاسـفانـه دیگـر بـرنـامه ای بـا عـنوان « فیتیلـه» نخواهیم داشـت چرا کـه با توجـه به اتفاقات پیش آمده و محدودیت هایی کـه باید در آن لحاظ شود دیگر نه برای بچه ها جـذاب خواهد بود و نه ما می توانیم این گونه آن را تولید کنیم.

بـرنـامـه «فـیتـیلـه»

عـلـی فـروتـن یکـی از عـمـوهای فیتیله‌ای در خصوص تولید بـرنامه جـدید فیتیله‌ای ها برای شبکه کـودک گـفت: تصمیم داریم برنامه‌ای را برای شـبکه کودک آماده کنیم که در حال حاضر طرح اولیه برنامه را برای مدیران شـبکه فرسـتادیم اما هنوز مشخص نیسـت که این طرح تایید شود یا ما بتوانیم به نتیجـه برسیم.

وی ادامه داد: باز هم هر سه عموهای فیتیله ای در این برنامه خواهیم بود و شاید چهره های جدیدی به آن اضافه شوند، اما نه نام این برنامه و نه روند آن مانند برنامه «فیتیله» نیست و کاملا متفاوت است.

بازیگـران برنامه «فیتیله»

فروتن در خصوص بازتولید «فیتیله» گفت: متاسفانه دیگر برنامه ای با عنوان « فیتیله» نخواهیم داشت چرا که با توجه به اتفاقات پیش آمده و محدودیت هایی که باید در آن لحاظ شود دیگر نه برای بچه ها جذاب خواهد بود و نه ما می توانیم این گونه آن را تولید کنیم.

وی در خصوص وضعیت گروه فیتیله ای ها برای بازگشت به تلویزیون افزود: خدا را شکر مشکل گروه «فیتیله ای ها» برای حضور در رسانه ملی خیلی وقت است که حل شده است و ما این روزها به فکر کار جدیدمان هستیم.

 

461741d-1.jpg

 

وی خاطرنشان کرد: هنوز برای کار جدیدمان نامی در نظر نگرفته ایم اما می توانم بگویم که این برنامه کاملا با «فیتیله» فرق می کند و رویکرد دیگری برای بچه ها دارد و خبر قطعی شدن ساخت آن را تا هفته آینده اعلام می کنیم.

منبع : میزان

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...