رفتن به مطلب

Bmw سری 9 و خودروی تمام الکترونیکی سری 6 خود را در سال 2020 عرضه می کند؛ سردردی برای تسلا


ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

[h=1][/h]

BMW در حال برنامه ریزی برای ارائه گل سرسبد و فوق لوکس خود در رقابت با خودروی تمام برقی سری 3 تسلا می باشد. BMW بعنوان یکی از خودروسازان بزرگ آلمانی در حال شکار بهترین هاست.

این در حالیست که BMW قبل از سال 2020 هم چند خودروی هیبریدی و الکترونیکی را به بازار عرضه خواهد کرد. در کنار لوکس بودن، این مدل را می توانیم در سطحی بالاتر از خودروهای سری 7 BMW بدانیم. برآمدگی فضای بین وسایل کوچک مکانیکی سدان و روح رولز رویس در این خودرو را می توان دید. باید این خودرو را بعنوان یک چهار در کوپه با تاکید بر لوکس بودن و سبک باور کرد.

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

نشانه های BMW سری 9 الهام از خودروی مفهومی سال 2014 را بعنوان چشم انداز آینده این مدل را بیان می کند. این خودرو بسیار پرسرعت است و دارای دو موتور است که یکی موتور V8 توربو شش سیلندر با پلاگین هیبریدی و دیگری V-12 است که در مجموع 650 اسب بخار برای دارندگان مدلهای M960i و M9 تولید می کند. جالب توجه است که سیستم کاملا الکترونیکی در بخش های مختلف این خودرو وجود دارد. BMW در حال کار بر روی سری 9 خود می باشد تا با اتومبیل رولزرویس فانتوم رقابت کند و در حال ساخت مدل دیگری با مشخصات فنی کمی پایین تر برای مقابله با تسلا مدلS است.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

BMW در حال توسعه یک خودروی سدان کوچک برای بازار بخش خودروهای الکترونیکی خود است که تقریبا قدرتی برابر با مدلهای سری 3 را خواهد داشت. برای پرکردن فضای بین خودروهای سری 3 و سری 6 BMW قصد تولید محصولی با دو یا چهار موتور الکترونیکی دارد. این خودرو با استفاده از فیبرکربن در بدنه وزن خود را تا حد زیادی کاهش می دهد و اولین خودرویی خواهد بود که از پلتفرم نسل جدید باتری های لیتیوم- پلیمری استفاده می کند. BMW سری 9 در اوایل سال 2020 و قبل از آن هم سری 6 به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

منبع : toranji

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...