رفتن به مطلب

ا عرضه‌ي برنامه‌هاي جديد، آيفون به شيپور ووزوئلاي مجازي تبديل شد


ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برنامه‌هاي ووزوئلا كه به هواداران فوتبال امكان مي‌دهد نسخه‌هاي مجازي شيپورهاي جنجالي مورد استفاده در جام جهاني را در گوشي‌هاي آيفون خود دانلود كنند، در فروشگاه اپل عرضه شد.

با عرضه اين برنامه حتي اگر سازمان‌دهندگان جام جهاني در آفريقاي جنوبي تصميم بگيرند شيپورهاي پلاستيكي معروف به ووزوئلا - كه صدايي شبيه وزوز زنبورهاي خشمگين را توليد مي‌كنند - را ممنوع كنند، هواداران مي‌توانند با دانلود اين برنامه در گوشي‌هايشان، صداي مشابه اين شيپور را توليد كنند. برنامه‌هاي ووزوئلا در جدول فروشگاه آي‌تيونز اپل در رده بالا قرار داشته و به علاقه‌مندان فوتبال امكان مي‌دهند با دانلود اين برنامه‌ها كه شمار آن‌ها در فروشگاه اپل به 11 برنامه مي‌رسد، تلفن خود را به شيپورهاي مجازي تبديل كنند.

 

يكي از اين برنامه‌ها به نام ووزوئلا 2010 بيش از 750 هزار بار دانلود شده و در حال حاضر محبوب‌ترين برنامه رايگان در بخش سرگرمي است، در حالي كه برنامه ديگري به‌نام "ووزوئلاي مجازي" هفتمين برنامه ورزشي رايگان پرطرفدار شناخته شده است.

 

حتي براي تلفن‌هاي همراهي كه با سيستم عامل آندرويد گوگل كار مي‌كنند نيز برنامه‌هاي ووزوئلاي مجازي وجود دارد. ووزوئلا در نزد طرفداران آفريقاي جنوبي بسيار محبوب بوده و كاپيتان تيم فوتبال اين كشور از آن به عنوان مرد دوازدهم خود و اسلحه سري اين تيم نام برده است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...