fakur1 10131 ارسال شده در 27 بهمن، 2015 بعضی ها عادت دارن که نذارن شنونده و یا مخاطبشون حرفشو تموم کنه . مدام حرف طرف رو قطع میکنن . همشم بی دلیل و یا اینکه میشه صبر کنه طرف حرفش تموم بشه بعد نظرش رو بگه ولی هیچوقت صبر نمیکنه. من در مقابل این نوع افراد خیلی حساسم و اعصابم بهم میریزه. عات بد که یکی دو تا نیست. حالا هی بگو درست میشه.
fakur1 10131 مالک ارسال شده در 27 بهمن، 2015 یکی از عالیترین نمونه ها این آقای شفیع مجری برنامه ورزش و مردم هست که کارشناس رو دعوت میکنه و ازش سئوال میکنه . تا ایشان بخواد جواب بده بلافاصله میدوه وسط حرفش و یه سئوال دیگه میپرسه و بازم تا طرف بخواد جواب بده بلافاصله یه حرف چرت دیگه میزنه و الی آخر. من تا بحال ندیدم که تو برنامه ایشان یه نفر بتونه حرفشو تمام و کمال بزنه. برا همین هیچوقت این برنامه رو نگاه نمیکنم.
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری