رفتن به مطلب

عادت بد ایرانی ( فقط یکیشه . الباقی هم داره , هزار تا )


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

بعضی ها عادت دارن که نذارن شنونده و یا مخاطبشون حرفشو تموم کنه . مدام حرف طرف رو قطع میکنن . همشم بی دلیل و یا اینکه میشه صبر کنه طرف حرفش تموم بشه بعد نظرش رو بگه ولی هیچوقت صبر نمیکنه. من در مقابل این نوع افراد خیلی حساسم و اعصابم بهم میریزه.

عات بد که یکی دو تا نیست.

حالا هی بگو درست میشه.

ارسال شده در

یکی از عالیترین نمونه ها این آقای شفیع مجری برنامه ورزش و مردم هست که کارشناس رو دعوت میکنه و ازش سئوال میکنه . تا ایشان بخواد جواب بده بلافاصله میدوه وسط حرفش و یه سئوال دیگه میپرسه و بازم تا طرف بخواد جواب بده بلافاصله یه حرف چرت دیگه میزنه و الی آخر. من تا بحال ندیدم که تو برنامه ایشان یه نفر بتونه حرفشو تمام و کمال بزنه. برا همین هیچوقت این برنامه رو نگاه نمیکنم.

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...