رفتن به مطلب

آینه سه بعدی که سایز دقیق لباس شما را تعیین می کند


ارسال های توصیه شده

7evnizwjamlto79j1haz.jpg

 

یک فروشگاه معروف لباس زیر زنانه در شعبه هنگ کنگِ خود اخیراً یک فناوری نوین را به کار گرفته است. این نوآوری شامل یک آینه سه بعدی است که نیم تنه مشتری را با اسکنرهایی به دقت اندازه گیری می کند. وقتی مشتری یک دور کامل به دور خود می چرخد، این اسکنر، یکصد و چهل اندازه مختلف را از نیم تنه بالای او بر می دارد و بعد سینه بندهای انتخابیِ مشتری را می سنجد تا نشان دهد، کدامیک بهتر روی تن او می نشینند.

 

 

هدف این کار آن است که فناوری روز را با دانش طراحان مُد تلفیق کند تا زمان پیدا کردنِ اندازه دقیق لباس را کاهش بدهد. لوی تونگ مدیر این فروشگاه می گوید: «این فناوری در واقع نقاط بسیار زیادی در ۱۴۰ جای بدن را اسکن می کند و این اطلاعات در واقع به شما می گوید که سایز شما چند است و باعث می شود شما آن را بهتر بفهمید. این اطلاعات که ما آن را “شناسه اندازه تن” و “شناسه شکل تن” می نامیم، به شما اجازه می دهد که سایزتان را پیدا کنید و همچنین بفهمید که سایزتان برای لباسهای این مارک کدام است.»

 

 

این فروشگاه مدعی است که تنها در صورت رضایت مشتری اندازه های بدن وی برای خریدهای آینده در حافظه دستگاه باقی می ماند و در غیر اینصورت تمامی تصاویر بلافاصله پس از اسکن پاک می شوند تا اطلاعات مشتری محرمانه بماند.

 

 

ژئان تان، استاد دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ می گوید: «من فکر می کنم که این فناوری رایج می شود، چون وقتی مشتریان با چنین خدماتی مواجه شوند می فهمند که سطح کیفی آن خیلی بالاست.آنها می توانند اندازه های بسیار دقیق داشته باشند بنابراین نیازی نیست وقت زیادی بگذارند و همه تولیدات را امتحان کنند، فکر می کنم تقاضای این خدمات بیشتر می شود.»

 

 

مارک بریتانیایی موسوم به “ریگبی اند پلر” (Rigby & Peller) که قدمتی ۷۶ ساله دارد، به تازگی این آینه پیشرفته را در نمایندگیِ هنگ کنگ خود، نصب کرده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...