رفتن به مطلب

محدودیت


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

فکر میکنی چه چیز هایی تو رو محدود کرده ؟ که نتونستی یا نخواستی که صد در صد از خودت راضی و خوشنود باشی؟

  • Like 1
ارسال شده در

به قول " لوييز هي " معمولا" در مي يابيم، خودمان را سالها براي چيزي سرزنش كرده ايم كه هرگز نمي خواستيم انجامش بديم. يا واقعا" انجامش از توان ما بيرون بوده. يا اينكه مدتها از خودمون انتقاد كرديم ، به خاطر چيزي كه نظرخودمون نبوده!معمولا" چيزي بوده كه شخص ديگري گفته كه بايد انجامش بديم و مابراي به دست آوردن تاييد ديگران فكر مي كنيم فقط زماني خوب و با ارزشيم كه اون روانجام بديم!

_اگه مدام به سرزنش و انتقاد خودتون مشغولين.

_اگه با بد غذايي، مواد مخدر يا الكل با جسم خودتون بد رفتاري مي كنين. اگه سيگارمي كشين و نمي تونين اون رو كنار بگذاريد.

_اگه فكر مي كنيد دوست داشتني نيستين.

_اگه بيماري جسمي يا روحي در شما به وجود اومده.

_اگه در مورد چيزهايي كه به خير و صلاحتونه، مسامحه مي كنيد.

_اگه در آشفتگي و بي نظمي زندگي مي كنيد.

_اگه قرض و فشار واسه خودتون درست كرديد.

_ اگه دوستان يا همسري براي خودتون انتخاب كردين كه باعث حس تحقير شدنتون ميشه اما نميتونيد اونها رو كنار بگذاريد.

_اگه وقتي دوستتون خسته است و مدام غر غر ميكنه ، شما دلهره مي گيريد كه شماچه خطايي كردين كه اون اين طوري شده.

_اگه دوستي ارتباطش رو با شما قطع كرده و شما فكر مي كنيد حتما" بايد اشكالي در شما باشه كه اينطور شده.

_اگه ازدواج و آشناييتون به جدايي رسيده و شما احساس تباهي و شكست مي كنيد.

_اگه مي ترسيد به اضافه حقوق فكر كنيد يا اون رو عنوان كنيد.

_اگهاز اين كه هيكلتون شبيه مانكن ها نيست احساس حقارت مي كنيد.

_اگه از صميميت مي ترسيد و نمي گذاريد هيچ كس به شما نزديك بشه.

_اگه براي هر كاري نظر ديگران براتون مهم تر از نظر خودتونه و فقط مي تونيد كاري رو باجرات انجام بديد كه ديگران تاييدش كرده باشند.

یا چی ؟

 

  • Like 1
ارسال شده در

یا احساس میکنین زیاد زحمت میکشین و کمتر به جایی میرسی

یا همیشه در جمع احساس تنهایی میکنین

و

و

  • Like 1
ارسال شده در

خیلی از محدودیت ها رو خودمون برای خودمون خلق میکنیم. نمونه هاشو بازم بگید تا بیشتر به کنه مطلب پی ببریم.

  • Like 1
ارسال شده در

تنبلی:4564:

  • Like 2
  • 2 هفته بعد...
ارسال شده در
تنبلی:4564:

تنبلی رو خوب اومدی. مرسی

راستی میدونی آمار تنبلی جوانان از افراد میان سال چند ده برابر بیشتره ؟

ارسال شده در

مراکز یا عوامل انجام کار در انسان

انسان سه مركز يا عامل براي انجام كاردارد:

  • دست و جسم او،


  • دل او ,


  • مغز او كه هر سه، در به وجود آوردن نتيجهكار نقش دارند.

    فرآورده دل = انگيزه

    فرآورده مغز= انديشه

    فرآورده جسم = كار عملياتي و فيزيكي

    تا انگيزه يا خواست «دل » نباشد، انديشه و كار عملياتي نيز بهخوبي صورت نمي گيرد. كار و انديشه فرآورده يا محصول «انگیزه» است .



برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...