7537somayeh 11 ارسال شده در 15 بهمن، 2015 سلام چرا برای بدست اوردن ولتاژ موثر ولتاژ پیک تا پیک رو تقسیم بر 2رادیکال2 میکنیم این 2رادیکال 2ازککجا اومد چطور اثبات میشه؟ 1
7537somayeh 11 مالک ارسال شده در 15 بهمن، 2015 سلام چرا برای بدست اوردن ولتاژ موثر ولتاژ پیک تا پیک رو تقسیم بر 2رادیکال2 میکنیم این 2رادیکال 2ازککجا اومد چطور اثبات میشه؟اثبات این رایطا رو میخوام
7537somayeh 11 مالک ارسال شده در 15 بهمن، 2015 چرا ولتاژ موثر از تقسیم ولتاژ مستقیم بر 2رادیکال 2.بدست میاد این 2دادیکال 2 از کجا اومده این رابطه رو اثبات کنید
Imaaan 17060 ارسال شده در 16 بهمن، 2015 سلام چرا برای بدست اوردن ولتاژ موثر ولتاژ پیک تا پیک رو تقسیم بر 2رادیکال2 میکنیم این 2رادیکال 2ازککجا اومد چطور اثبات میشه؟ سلام دوست عزیز همیشه که تقسیم بر رادیکال 2 نمیشه، این واسه وقتی هست که شکل موج سینوسی باشه. یه حالت متوسط گیری هست دیگه، چون ولتاژ یا جریان مدام داره تغییر می کنه و مقدار ثابتی نداره. [TABLE=class: grid, width: 500, align: center] [TR] [TH=bgcolor: #F2F2F2, align: center]Waveform[/TH] [TH=bgcolor: #F2F2F2, align: center]Equation[/TH] [TH=bgcolor: #F2F2F2, align: center]RMS[/TH] [/TR] [TR] [TD] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام , constant [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD] [/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [/TABLE] در واقع مثل این هست که به اندازه مقدار موثر ولتاژ یا جریان مستقیم توی بار مقومتی داشته باشیم، همون مقدار توان مصرف میشه. توی لینک زیر از توان به این رادیکال 2 می رسه: برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2
ارسال های توصیه شده