رفتن به مطلب

رونمایی از گوشی سامسونگ تاشوی "وی"+ تصاویر


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
رونمایی از گوشی سامسونگ تاشوی "وی"+ تصاویر[/h]

شرکت بزرگ سامسونگ سازنده گوشی و تبلت های هوشمند به زودی از جدیدترین محصول "وی" شکل خود رونمایی خواهد کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان ،رقابت در بازار تلفن های هوشمند آنقدر بالا گرفته که دیگر نمایشگرهای با لبه خمیده سامسونگ در سری edge و یا G Flex های ال جی هم نمی توانند چشم خریداران را به خود جلب کنند و به همین دلیل هم کمپانی های سازنده به دنبال تولید دستگاه هایی با ویژگی های بسیار خاص می گردند تا سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند.

 

 

لازم به گفتن نیست که سامسونگ و ال جی همیشه کمپانی های پیشرو در این زمینه بوده اند و تا همین جا هم رقابت آنهاست که باعث عرضه شدن دستگاه های فوق العاده ای مانند Galaxy S6 Edge شده است. اما سامسونگ می خواهد این بار خودش کمپانی اول باشد و با عرضه یک تلفن هوشمند تاشو با نمایشگری منعطف، ساختار بازار را دگرگون کند.

 

 

3731317_141.jpg

 

 

رویاپردازی بزرگ سامسونگ که "Project V "نام دارد در حال آماده سازی برای عرضه در ماه ژانویه (حدود دی ماه) است و در حال حاضر کشورهایی که شاهد حضور این گوشی جالب خواهند بود نیز مشخص شده اند. بریتانیا، آلمان، ایتالیا، کره جنوبی، فرانسه، لهستان و ایرلند کشورهای خوش شانسی هستند که در سری اول دریافت گوشی های جدید سامسونگ قرار دارند. گوشی مورد نظر که با کد SM-G929F شناخته می شود قرار است از یک پردازنده اسنپ دراگون 820 در کنار 3 گیگابایت حافظه RAM، شیار کارت حافظه میکرو اس دی و البته باتری غیر قابل تعویض استفاده کند.

 

 

آن طور که در گزارش ها آمده در حال حاضر نمونه اولیه این دستگاه در اختیار سامسونگ قرار دارد و در آن از فیلد های ایندیم اکسید قلع (ITO) استفاده نشده. تجهیزاتی که از این فیلد ها استفاده می کنند پس از مدتی در محل تا شدن کیفیت خود را از دست می دهند.

 

 

به احتمال زیاد پنل نمایشگر این دستگاه در ابعاد 5.7 اینچی خواهد بود که همان سایز "S6 edge Plus"است. اما آنچه باید بیشتر به آن توجه کرد آن است که چطور می توان یک نمایشگر 5.7 اینچی را به صورت تا شو و آن هم به شکل V در آورد؟

 

 

تا آنجا که در نمایشگاه هایی مانند CES مشخص شده، هنوز برای رسیدن به گوشی هایی با نمایشگرهای کاملا تا شونده چند سالی فاصله داریم و و منظور سامسونگ از شکل V احتمالا یک تلفن هوشمند است که از حالت استاندارد تا میزانی در حدود 50 درجه تا می شود. اینکه واقعا چنین دستگاهی چه کاربرد خاصی خواهد داشت و آیا اصلا می توان از آن به راحتی استفاده کرد یا خیر تنها زمانی پاسخ داده خواهند شد که شاهد عرضه نسخه نهایی آن در بازار باشیم.

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...