رفتن به مطلب

"هوای تازه"، برنامه محیط زیستی از شبکه افق


ارسال های توصیه شده

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): مجموعه تلویزیونی «هوای تازه» برنامه ای است با مضمون حفظ محیط زیست که از شبکه افق سیما پخش می شود.

 

تهیه کننده هوای تازه در مورد این برنامه گفت: برنامه تلویزیونی هوای تازه سعی دارد نگاه تازه ای به موضوع محیط زیست بیافکند، نگاهی بر پایه رشد فرهنگی و محیط زیستی و آگاهی از مسائل مربوطه و به روز محیط زیست جهان.

940618_havayetaze.jpg

علی اکبر وفایی زاده با بیان اینکه موضوع محیط زیست ملیت بردار نیست و مرز نمی شناسد بلکه یک موضوع جهانی است، اظهار داشت: بدین لحاظ در این برنامه، علاوه بر معرفی یک موضوع، با افراد و گروه هاى فعال محیط زیست در قالب یک مستند ۱۵ دقیقه ای در ابتداى هر برنامه، مسایل جهانی محیط زیست مانند حفاظت از حیات وحش، معرفی سمن های کشورهای مختلف و طرح های زیست محیطی جهانی و فیلم های کوتاه و انیمیشن با مضامین متنوع مرتبط با طبیعت در ادامه برنامه دیده می شود و در نهایت با نقد و بررسی آخرین خبرهای مربوط به محیط زیست و گزیده ای از پیامک ها و عکس ها و فیلم های بینندگان برنامه به اتمام می رسد.

 

این برنامه به کارگردانی بهرام سنجابی و با کارشناسی و اجرای محمدعلی اله قلی و افشین زارعی پنجشنبه ها ساعت ۲۱ (تکرار جمعه ها ساعت ۱۱٫۳۰) به روی آنتن می رود.

همچنین قسمت های پخش شده برنامه هوای تازه را می توان بر روی کانال این برنامه در سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مشاهده نمود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...