Tamana73 28831 اشتراک گذاری ارسال شده در 4 آبان، ۱۳۹۴ موزه خودرو پیترسون در لس آنجلس، اعلام کرده است که در سالگرد 20 سالگی خود در سال 2014، در یک طراحی مجدد، فضای داخلی را طراحی و یک نمای کامل و جدید از بیرون موزه را در سطح کلاس جهانی ارائه خواهد کرد. طرح بیرونی این موزه توسط گروه معماری کوهن پدرسون ارائه شده که منحصر به فرد و نمادین می باشد. همچنین وی امیدوار است که این فضا باعث جلب توجه معماران و علاقه مندان به خودرو ، به یک میزان باشد. به مدت دو دهه ، بازدیدکنندگان این مجموعه با تمرکز بر روی آموزش و پرورش و سرگرمی ، شیفته این مجموعه شده اند . هدف از طراحی مجدد این مجموعه کار کردن با بهترین ذهن های معماری، برای بیان تاریخچه خودرو سازی برای مردم لس آنجلس و جهان می باشد ، که می تواند بازدیدکنندگان این موزه را با توجه به صنعت خودروسازی غرق در اندیشه کند. اما حقیقت این است که امروزه موزه پیترسون برای به دست آوردن بازدیدکننده و بازگشت دوباره خود به مشگل برخورده است . تفکر عموم در مورد این فضا به این صورت است که دلیلی وجود ندارد که من به موزه پیترسون بروم چون قبلاً آنجا بوده ام. مدیر موزه (پیترسون) امیدوار است که نوسازی جدی از موزه و به روز رسانی این نمایشگاه به حظور و علاقه بازدیدکننده تا 60 درصد افزایش دهد. برای طرح بیرونی، پیترسون و KPF به همراه کارشناسان فلز معماری ، به وسیله طرح یک روبان فلزی ضدزنگ و استفاده از رنگ قرمز تند، تصاویر سرعت در حرکت را به بازدیدکننده القا کرده اند . منحنی های استفاده شده در نما با توجه به سبک ارگانیک، از حرکت سریع خودروها به وجود آمده اند.در شب شکل و رنگ این ساختمان، به وسیله لامپ های LED درخشان می شود و نما را برجسته می کند . در بازسازی این بنا، ساختمان اصلی بدون تغییر در دیاگرام ارتباط فضایی بوده است. طراحی داخلی موزه با توجه به اضافه شدن 15000 متر مربع متحول شده است.در این مجموعه ،گالری، دوباره طراحی شده و ویژه گی های نورپردازی با توجه به هنر ، نمایش دیجیتالی و فضاهای نوآورانه می باشد،که بازگوکننده خودروهای انقلابی قرن بیستم است.در این مجموعه، به بازسازی و بروزرسانی خودروهای تاریخی اروپایی و آمریکایی،اتومبیل های پیش گامانه،آخرین تکنولوژی سوخت جایگزین و خودروهایی با میراث هالیوودی پرداخته شده است. 3 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده