رفتن به مطلب

گوشی Honor Play 5X هواوی هجدهم مهر معرفی می‌شود


ارسال های توصیه شده

کمپانی هواوی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
دعوتنامه‌های خود برای مراسم هجدهم مهر را ارسال کرده و از آنجایی که گوشی آنر پلی 5 ایکس توانسته به تازگی تاییدیه TENAA را درچین اخذ کند، انتظار می‌رود این محصول در جریان رویداد شنبه‌ی آینده‌ی هواوی معرفی شود.

a9de532f5873f1a971cef5841dd13b2f_XL.jpg

 

گوشی آنر پلی 4 ایکس هواوی میان‌رده‌ای است که مشخصات فنی و قیمت قابل قبولی دارد و حالا انتظار می‌رود آنر پلی 5 ایکس نیز همین مسیر را دنبال کند. گفته می‌شود این گوشی ۱۵۸ دلاری به یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد و در جریان رویداد اختصاصی هواوی موسوم به Youth Playing Non-Stop معرفی خواهد شد.

huaweiinvitation.jpg

 

 

آنر پلی 5 ایکس از یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی و تراکم ۲۹۴ پیکسل در اینچ، پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای MT6735 مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی Mali T720، رم ۲ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت با امکان پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی، سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل و سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی بهره می‌برد و از شبکه‌ی پرسرعت 4G LTE نیز پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه ۹.۷ میلی‌متر ضخامت و ۱۵۹ گرم وزن دارد.یکی دیگر از محصولاتی که انتظار می‌رود هواوی تا چند روز دیگر در مراسم خود از آن رونمایی کند، گوشی P9 خواهد بود که به تازگی اعلام شده ازدو دوربین با فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد. همچنین عرضه‌ی این گوشی در رنگ‌های سفید و طلایی قطعی است و گفته می‌شود از جدیدترین پردازنده‌ی هواوی یعنی کرین ۹۵۰ بهره خواهد برد.

 

منبع:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...