رفتن به مطلب

بازدید از غرفه آئودی در نمایشگاه فرانکفورت ام آرزوست...!


ارسال های توصیه شده

تکنیکهای نور پردازی

 

 

 

 

SchmidhubuerAudiIAA201501.jpg

 

 

موقعیت بنا: فرانکفورت، آلمان

سال طراحی و اجرای پروژه: 2015

 

طراحی غرفه شرکت خودروسازی آئودی در نمایشگاه فرانکفورت 2015، دارای طیف گسترده ای از الحاقات و المان های فن آوری می باشد. شرکت آئودی در بالا بردن نو آوری و فن آوری طرح بخصوصی را برای معرفی انواع مدل های جدید و منحصربه فرد خود برای بازدیدکنندگان ارائه داده است. طرح این غرفه عظیم به 4 موضوع خاص این کمپانی اختصاص یافته است:

مدل آئودی Ultra، فن آوری آئودی، آئودی کواترو و آئودی اسپرت R18.

 

SchmidhubuerAudiIAA201502.jpg

 

تجربه کاربر از این فضا جالب و ستودنی است. در ابتدا بازدیدکنندگان پیاده وارد حال می شوند و به وسیله یک پله برقی و از طریق یک شبکه آلی ظریف وارد ساختمان غرفه می شوند. این ساختار سبک وزن که از پانل های 3D تشکیل شده، عمق زیبایی به غرفه بخشیده است. این ویژگی سبک بودن اتصالات و متریال های غرفه ارتباط مستقیمی با برنامه های آینده کمپانی آئودی دارد. استفاده از فن آوری روز و به کارگیری متریال های سبک در کاهش مصرف سوخت از مهم ترین قابلیت های مدل های جدید خودروی آئودی است.

 

SchmidhubuerAudiIAA201503.jpg

 

یک بخش از غرفه از صفحات بلورین یخ ساخته شده که به قسمت مفهومی آئودی اختصاص یافته است. دمای این اتاق منفی 21 درجه سانتی گراد است که معرفی کننده سبک کاری آئودی کواترو را به نمایش گذاشته است. در مقابل این فضا، مدل حرفه ای یا اسپرت آئودی R18 قرار گرفته است. عرصه طراحی شده برای این مدل از خطوط منحنی روشن و گسترده تشکیل شده که یادآور خصوصیات خودروهای مسابقه ای می باشد که به صورتی خلاقانه طراحی شده است. همچنین از اسپیکر و نورهای فلش برای افزایش نشانه های بصری از خلق یک فضا با اکتان بالا به کار رفته است.

 

SchmidhubuerAudiIAA201506.jpg

عنوان قدرت 4 (The Power of 4) بر روی یک صفحه نمایش بزرگ به نمایش گذاشته شده که به صورت مجازی و زیبا نورپردازی شده است. این نام بر اساس خصوصیات و سیاست های قدیمی و جدید کمپانی انتخاب شده که اشاره ای مستقیم به 4 مدل جدید این کمپانی دارد.

 

SchmidhubuerAudiIAA201507.jpg

 

SchmidhubuerAudiIAA201509.jpg

 

SchmidhubuerAudiIAA201510.jpg

 

SchmidhubuerAudiIAA201511.jpg

 

تحریریه معماری آرل

منبع: archello.com

مترجم: مهرداد نجیب زاده

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...