Mohammad-Ali 9732 ارسال شده در 1 دی، 2015 ایلنا نوشت: آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی، علوی گرگانی به بازماندگان فاجعه منا تسلیت گفتند. آیت الله مکارم شیرازی گفت: صمیمانه به آنانی که خانواده های خود را در این فاجعه از دست دادند تسلیت عرض می کنم و انشاءالله ذخیره یوم المعاد آنان خواهد بود. وی با بیان اینکه فاجعه منا فاجعه عظیمی است افزود: خداوند به بازماندگان آنان صبرو اجر دهد. آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه جانباختگان آمرزیده هستند تاکید کرد: آنان حجشان درست است و هیچ شکی در درست بودن این حج نیست. وی در پایان شفا عاجل مجروحان را از خدوامند منان خواستار شد. آیت الله سبحانی هم با بیان اینکه جانباختگان لباس احرام پوشیدند ولی این لباس کفن آخرتشان شد، برای آنان از درگاه خداوند طلب اجر و بازماندگان کشته شده این حادثه را به صبر دعوت کرد. آیت الله علوی گرگانی گفت: برای حادثه دیدگان این واقعه از مرد و زن، ایرانی وغیر ایرانی از خداوند اجر وافر طلب می کنم وبه خانواده این عزیزان تسلیت می گویم.
Mohammad-Ali 9732 سازنده ارسال شده در 1 دی، 2015 خب ، اولا معذرت می خواهم ازمدیربخاطر نقل خبردرگفتگو آزاد چون واقعا این خبروحرف هاشون من که هیچ کشته ای ندادم را بهم ریخت دیگه بماند.............می خواستم نظرتون رابنویسید هرچندایجاهم آزادنیست ، ولی اسمش که آزاده به نظرمن این خبرمخصوصا حرفهای شیرازی خودش ازمصیبت بدتره وبه نوعی خودش داغیست دوباره . یعنی چی ؟یعنی بایدبمیرندتاقبول بشه !!!!!!!! اگه فامیلهای یاپدریامادرخودت هم بودند اینجوری میگفتی ؟ چرا مردم رابازیچه می کنید.!
seyed mehdi hoseyni 27121 ارسال شده در 1 دی، 2015 خب ، اولا معذرت می خواهم ازمدیربخاطر نقل خبردرگفتگو آزاد چون واقعا این خبروحرف هاشون من که هیچ کشته ای ندادم را بهم ریخت دیگه بماند.............می خواستم نظرتون رابنویسید هرچندایجاهم آزادنیست ، ولی اسمش که آزاده به نظرمن این خبرمخصوصا حرفهای شیرازی خودش ازمصیبت بدتره وبه نوعی خودش داغیست دوباره . یعنی چی ؟یعنی بایدبمیرندتاقبول بشه !!!!!!!! اگه فامیلهای یاپدریامادرخودت هم بودند اینجوری میگفتی ؟ چرا مردم رابازیچه می کنید.! کجای حرفای شیرازی مشکل داره؟؟ 1
Mohammad-Ali 9732 سازنده ارسال شده در 3 دی، 2015 کجای حرفای شیرازی مشکل داره؟؟ سلام نمی دونم شایدمن خیلی حساس شدم راستشوبخواین ازمردن کسی خیلی بدم میادبزاریدراست بگم ناراحت می شم ولی .... ببینید من به سخنان آیت الله علوی گرگانی ایرادی نگرفتم درست تسلیت گفت . ولی بعضی ها زیادروی می کنندمن احساساتم راگفتم خیلی ازماشایدحالا بگیم چیزی نیست ؟ ولی خیلی سخته دوری اونم بدون بازگشت . من خودم راجای فرزنداون فردمیزارم کسانیی که پدرشان مادرشان مردند من تحمل شنیدن این حرفهاراندارم .تنهای خیلی بده . . . . خیلی دارم احساساتی میشم .نه
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری