رفتن به مطلب

باتری‌های خانگی Orison، راهکاری ارزان‌تر و ساده‌تر برای تامین انرژی خانه‌ها


ارسال های توصیه شده

hhp8s96lguybkxxmbgus.jpg

 

قوانین عرضه و تقاضا، معمولا میزان مصرف انرژی هر خانه و مرکز تجاری را به صورت ماهانه نشان می‌دهند. مصرف‌کنندگان برای مصرف سیستم‌های سرمایشی یا گرمایشی در ساعات اوج مصرف روزهای گرم یا سرد نیاز به پرداخت هزینه‌ی اضافی دارند. Orison Energy در نظر دارد به این بخش با ارائه‌ی یک جفت باتری خانگی کمک کند. Orison Tower و Orison Panel، هنگامی که نسبت‌های استفاده کم بوده شارژ می‌شوند و انرژی منازل و مراکز را در ساعات اوج مصرف بار، تامین می‌نمایند.

 

 

krc5yx7fdc0inhe5o93.jpg

 

 

می‌توانید Orison Tower و Panel را به عنوان بسته‌های باتری لیتیوم-یون خارجی و بزرگی در نظر بگیرید که می‌توانند قدرت مورد نیاز اغلب اسباب و وسایل الکترونیکی منزل را تامین نمایند. این طرح چندان جدید نیست، و پیش از این شاهد معرفی باتری خانگی قدرتمند تسلا موتورز بوده‌ایم. اگرچه محصولات این دو مجموعه دارای شباهت‌های زیادی هستند، مدل‌های Orison دارای عناصر کلیدی کمی می‌باشند که بهتر به نظر می‌رسد.

باتری‌های Orison Tower و Panel به صورت فشرده، سبک و به صورت Plug-and-Play طراحی شده‌اند. Tower با ارتفاع 86 سانتی‌متر و عرض 23 سانتی‌متر، می‌تواند با یک پنکه‌ی دستی کوچک اشتباه گرفته شود. Panel که در ابعاد 56x71x6.3 سانتی‌متر طراحی شده، بدون اشغال فضای زیادی قادر به عمل است. هر کدام از این واحدها حدود 18 کیلوگرم وزن دارند و به این ترتیب برای حمل بدون مشکل به اندازه‌ی کافی سبک هستند.

jz25eul1uqjcr8vm6769.jpg

 

 

به جای استفاده از متخصصان جهت نصب باتری‌های Orison، کاربران می‌توانند به سادگی آنها را به سوکت‌های دیواری موجود متصل کنند. به این ترتیب مالکان این نوع باتری‌ها لازم نیست مالک منزل مورد استفاده نیز باشند، افرادی که درخوابگاه‌ها، اتاق‌ها یا آپارتمان‌های اجاره‌ای زندگی کرده یا اقدام به زدن کمپ می‌کنند هم قادر به استفاده از این باتری‌ها بدون نیاز به سخت‌افزارهای اضافی هستند.

هر دو باتری Orison به گونه‌ای طراحی شده که بتوانند انرژی 2.0 کیلووات‌ساعت را در خود ذخیره کنند و معمولا در طول شب هنگامی که مصرف در کمترین میزان خود است، شارژ می‌شوند. در طول روز، Orison Tower و Panel قدرت و انرژی لازم برای وسایل و ابزار الکترونیکی را تامین می‌نمایند.

9f4d5edqkvi14kzo8hqr.jpg

 

افرادی که نیاز به انرژی بیشتر داشته یا در پی یک سیستم قدرتمندتر هستند، می‌توانند چندین سیستم Orison را به مدارهای مختلف متصل کرده و به این صورت از آن استفاده کنند. واحدهای Orison دارای پتانسیل کار هماهنگ با سایر منابه انرژی (مانند پنل‌های خورشیدی، انرژی منبع باد، ژنراتورهای خارجی) است که متصل به شبکه می‌باشند. پس از اتصال به سوکت، Orison Tower و Panel اقدام به بررسی فعالیت شبکه کرده، و به صورت وایرلس مصرف‌دهندگان را در صورت وجود اختلال یا قطعی آگاه می‌کنند. در این شرایط، نرم‌افزار و تکنولوژی اختصاصی Orison طوری طراحی شده که به صورت خودکار اختیار عمل را در دست بگیرد.

bmh18yi6vns80e6xf51.jpg

 

Orison در نظر دارد که باتری Panel را به همراه یک اینورتر با قیمت 1600 دلار عرضه نماید و باتری‌های جایگزین هر کدام 1100 دلار قیمت دارند. Orison Tower نیز با قیمت 1950 دلار معرفی شده است.

 

 

 

 

منبع: gizmag

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...