*atefeh* 13017 ارسال شده در 11 آذر، 2015 ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: شهریورماه ۱۳۹۰ انتشار تصاویری از کشتار بیرحمانه یک خرس قهوه ای ماده و دو توله اش، در حالیکه شکم توله خرس ها زنده زنده پاره شده بود و در همان حال به آغوش مادر غرق در خون خود پناه می بردند، آنقدر دردناک و تکان دهنده بود که برای نخستین بار موجی از اعتراض و انزجار عمومی را به دنبال داشت و احساسات بسیاری از مردم کشور را جریحه دار کرد. پس از این اتفاق تلخ، ۲۰ شهریور به همت گروه های حامی محیط زیست و حیوانات بعنوان روز ملی مبارزه با خشونت علیه حیوانات نامگذاری شد. امیدواریم این روز نقطه آغازی باشد برای پایان کشتار و اعمال خشونت بر علیه حیوانات. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ امیدواریم انسانیت به آدمها برگرده 5
wheeler 8640 ارسال شده در 11 آذر، 2015 ای بابا اینجا ایرانه پیر مردی رو دیدم 70 یا بیشتر سن داشت همسن نوح یک پاش لب گوره من نمیدونم اینو تو مخش گچ ریختن یا............... سنگ برداشته بود این یاکریم های تو خیابونو میزد که چی ؟ قور قور میکنن نمیذارن بخوابم آخه از یاکریم دیگه ضعیف تر هم داریم ؟ یاکریم ها رو دیدی که زیاد از آدم فرار نمیکنن مگر بترسونیشون این علفی هم با سنگ میوفتاد به جونشون یجوری سنگ پرت میکرد آدم میموند این چه مغر کثیفی داره لامصبو با چوب بزنی کلش بترکه بریزه وسط کلا خواب به خواب بره دیگه بلند نشه جوونم بودی معلوم بوده چی بودی دیگه اینا مثلا پیرامونن و باید یک چیزی یاد بدن اینم از خرس بعد اسم نتانیاهو بد در رفته والا 2 ماه چنان عذابی بهش دادم که به قول همسایش میگفت اینو آخر سکته میدی این سازمان هم باید بگیره سیبیلشونو دود بده تبعیدشون کنه اوشکول آباد غرب مثل گله زندگی کنن 4
Mohammad-Ali 9732 ارسال شده در 12 آذر، 2015 یه مستندی بودنشون می داد چگونه غزالها میان توشهروغدامی خورند اونم کجاپیش آدمها (فکرکنم کانادابود)باباحیوناشونم فرهنگ دارند برعکس ماکه حیونامون بی فرهنگو بی شخصیتند . یه جوجه داشتم بی معرفت داشتم نگاش می کردم فیه نوک زدتوچشم ما.شانس اورم کورنشدم.ِامثل یاروکه لغت میزنه. یاکریم گفتین خداوکیلی خیلی خنگند اصلایه جورای تنبلند یه قدم مونده تاله بشن ولی نمی رن کنار . 1
Mahnaazz 13134 ارسال شده در 12 آذر، 2015 چقدر دیدی این صحنه ها ازارم میده.....واقعا ناراحت میشم.....تا کی باید شاهد اینگونه رفتارها بود.....چجوری باید فرهنگ سازی کرد ک شاهد این گونه رفتارها نبود.....من حتی چندتا مستند دیدم...ک حیوان ها بهم کمک میکنن.....یادمه مستندی بود ک شیر اهو رو از دست تمساح فراری داد....و یه مستندی ک شیر ماده یه بچه اهو رو از دست کفتارها نجات داد و چند روز ازش مراقبت کرد و نهایتا اون رو ازاد کرد و... یعنی انسانیت تا چ حد باید سقوط کرده باشه.....تا ادم بخواد از حیوانات این رفتارها رو ببینه..... ب نظرم این گونه افراد انسانیتی ندارن....و شرافتشون رو از دست دادن.... 1
ارسالهای توصیه شده