رفتن به مطلب

برنامه نویسی


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

سلام,کسی میتونه راهنماییم کنه که برای یادگیری برنامه نویسی به صورت خودآموز از چه کتابی استفاده کنم,سراغ چه زبانی برم که بیشتر تو قسمت رباتیک به دردم بخوره,سطح زبان انگلیسی هم در حد متوسط یا کمتر هستم

 

فرستاده شده از HUAWEI Y511-U30ِ من با Tapatalk

  • Like 1
ارسال شده در
سلام,کسی میتونه راهنماییم کنه که برای یادگیری برنامه نویسی به صورت خودآموز از چه کتابی استفاده کنم,سراغ چه زبانی برم که بیشتر تو قسمت رباتیک به دردم بخوره,سطح زبان انگلیسی هم در حد متوسط یا کمتر هستم

 

فرستاده شده از HUAWEI Y511-U30ِ من با Tapatalk

 

سلام ب تالار برق خوش اومدید....

این لینکی ک در اختیارتون قرار میدم رو ببینید....

 

http://www.noandishaan.com/forums/thread113395.html

 

:a030:

  • Like 1
×
×
  • اضافه کردن...