mohamadreza699 20 ارسال شده در 7 آذر، 2015 سلام,کسی میتونه راهنماییم کنه که برای یادگیری برنامه نویسی به صورت خودآموز از چه کتابی استفاده کنم,سراغ چه زبانی برم که بیشتر تو قسمت رباتیک به دردم بخوره,سطح زبان انگلیسی هم در حد متوسط یا کمتر هستم فرستاده شده از HUAWEI Y511-U30ِ من با Tapatalk 1
Mahnaazz 13134 ارسال شده در 7 آذر، 2015 سلام,کسی میتونه راهنماییم کنه که برای یادگیری برنامه نویسی به صورت خودآموز از چه کتابی استفاده کنم,سراغ چه زبانی برم که بیشتر تو قسمت رباتیک به دردم بخوره,سطح زبان انگلیسی هم در حد متوسط یا کمتر هستم فرستاده شده از HUAWEI Y511-U30ِ من با Tapatalk سلام ب تالار برق خوش اومدید.... این لینکی ک در اختیارتون قرار میدم رو ببینید.... http://www.noandishaan.com/forums/thread113395.html 1
ارسالهای توصیه شده