رفتن به مطلب

دستگاه پروتز لب plp


ارسال های توصیه شده

حجم دهنده لب PLP بدون عوارض جانبی با عملکردی کاملا طبیعی

تکنولوژی بکار رفته در دستگاههای پروتز لب روز به روز در حال پیشرفت است و ما اکنون نحوه کارکرد به روزترین دستگاه حجم دهنده لب دنیا یعنی دستگاه پروتز لب PLP را به شما معرفی می کنیم.

6d0nqvzlwd4aiedetlfk.jpg

در این مقاله وسیله ای ایمن و تایید شده به شما معرفی می گردد که نیاز زیبایی شما برای داشتن فرم لب های برجسته و بزرگتر و زیبا شدن بهتر صورت بر طرف شود، تمامی دستگاههای پروتز لب تولید شده در سراسر دنیا بر پایه این نظریه اثبات شده علمی طراحی شده اند که تاثیر مستقیم و 100% بر روی حجم عضلات لب و در نتیجه حجم کل لب را داشته باشند البته با سرعتی باور نکردنی. به این نکته توجه داشته باشید که تنها برند معتبر، اصل و تایید شده توسط پزشکان برند دستگاه پروتز لب PLP (پی ال پی) میباشد

معرفی جدیدترین روشهای زیبایی پزشکی

اما تکنولوژی بکار رفته در دستگاههای حجم دهنده لب روز به روز در حال پیشرفت است و ما اکنون نحوه کارکرد به روزترین دستگاه حجم دهنده لب دنیا یعنی دستگاه پروتز لب PLP را به شما معرفی می کنیم.

دستگاه پروتز لب PLP دارای یک موتور اصلی می باشد که با برق کار می کند ( لازم به ذکر است که جریان برق به هیچ عنوان با لب شما در تماس نیست )

 

il76kgyqw1v43ojkioh.jpg

 

لینک به دیدگاه

دستگاه حجم دهنده لب دارای یک محفظه کوچک است که به موتور دستگاه متصل می شود و در واقع کار اصلی را این محفضه کوچک انجام می دهد.

شما فقط کافی است که با توجه به cd آموزشی و کاتالوگ راهنما داخل پکیج دستگاه محفظه مخصوص را بر روی لبهای خود قرار داده و بقیه کار را به دستگاه پروتز لب plp بسپارید، تا حجم باور نکردنی لب خود را تنها بعد از 5 دقیقه استفاده از دستگاه مشاهده کنید. لازم به ذکر است که مقدار افزایش حجم لب کاملا در اختیار شماست.

پروتز لب ها با دستگاه حجم دهنده لب بدون هیچ گونه عوارض، درد و کبودی

دستگاه حجم دهنده لب با قدرت تنظیم شده و طراحی دقیق محفظه مخصوص با استفاده از تکنولوژی دهش و دمش هوای محبوس شده در محفظه و ایجاد خلاء فیزیکی به عمق بافت عضلات لب تاثیر مستقیم می گذارد و با کارایی 100% آزمایش شده بر روی لب تمام افراد،فرمی حجیم، جذاب و زیبا رو بوجود می آورد. به جای هزینه های تزریق ژل و چربی ابتدا یک بار دستگاه حجم دهنده لب را امتحان کنید تا زیبایی لبهای خود را درکمترین زمان ممکن به دست آورید.

برای درک بهتر از این دستگاه تعدادی از روشهای مدرن را که جایگزین روشهای قدیمی شده اند را مرور می کنیم:

سال 1988 میلادی

افرادی که در حال حاضر بسیار کم مو هستند و مجبورند از کلاه گیس استفاده کنند می توانند از روش قدیمی استفاده از کلاه گیس خداحافظی کنند و از تکنولوژی کاشت موی طبیعی استفاده کنند.

سال 1991 میلادی

افرادی که در حال حاضر از ضعیفی چشم رنج می برند و مجبورند از عینک استفاده کنند ، می توانند از روش قدیمی استفاده از عیک خداحافظی کنند و به جای آن با استفاده از تکنولوژی عمل لیزیک، بینایی اولیه خود را بدست آورند.

سال 2002 میلادی

افرادی که در حال حاضر برای از بین بردن سنگ کلیه خود مجبورند به اتاق عمل بروند ، بیهوش شوند و عمل جراحی روی آنها صورت بگیرد تا سنگ خارج شود میتوانند با روش قدیمی این عمل جراحی خداحافظی کنند و به جای آن از تکنولوژی امواج ماورای صوت استفاده کنند و بدون بیهوشی و جراحی سنگهای کلیه خود را محو کنند.

سال 2011 میلادی افرادی که در حال حاضر از فرم لبهای خود راضی نیستند و به دنبال حجیم تر کردن لبهای خود هستند، مجبورند در لبهای خود ژل یا چربی تزریق کند و هزینه های سنگین بابت این کار پرداخت کنند می توانند با روش قدیمی، مضر و درد آور تزریق ژل و چربی خداحافظی کنند و به جای آن از دستگاههای پروتز لب استفاده کنند.

لینک به دیدگاه

بافت لب انسان از چند بخش تشکیل شده است:

 

  • پوسته رویی الاستیک و قابل انعطاف
  • بافت چربی
  • رگهای خونی
  • بافت عضلانی(عضلات اسفنجی)

wd4xxrrhavmpwo144fnw.jpg

 

نحوه شکل گیری و قرار گیری بافت لب به گونه ای است که امکان افزایش حجم لب وجود دارد ،لب انسان دارای تعداد زیادی عضلات اسفنجی بسیار کوچک و حساس در بافت خود می باشد که مانند تمام عضلات بدن قابلیت افزایش حجم را دارد با این تفاوت که عضلات موجود در لب بسیار حساس و کوچک هستند و به سرعت افزایش حجم پیدا می کنند و به علت کوچک بودن و بالا بودن تعداد عضلات ماندگاری آنها نیز بسیار بالاست.افزایش حجم عضلات لب باعث افزایش 100% حجم کل لب می شود.

مزیت افزایش حجم لب با این روش این است که بافت کل لب به طور یکنواخت و هماهنگ و طبیعی حجیم می شود و همچنین افزایش تعداد سلولهای زنده در بافت لب را نیز به همراه دارد.

این مسئله اثبات شده علمی در سال 2011 تحولی شگرف در عرصه زیبایی به حساب می رود که تمامی روشهای قدیمی افزایش دهنده حجم لب را مردود کرده است.

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...