مجید1592 12 ارسال شده در 31 آبان، 2015 سلام دوستان برخی از کلید های میانبر برای من غیر فعال شده و عمل نمیکنه مثلاً : Ctrl+G که باعث گروپ شدن میشه عمل نمیکنه ولی W که موو رو انجام میده فعاله از کجا باید درستش کنم؟
ارسال های توصیه شده