رفتن به مطلب

کلید های میانبر


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

سلام دوستان

 

برخی از کلید های میانبر برای من غیر فعال شده و عمل نمیکنه

مثلاً : Ctrl+G که باعث گروپ شدن میشه عمل نمیکنه ولی W که موو رو انجام میده فعاله

از کجا باید درستش کنم؟

×
×
  • اضافه کردن...