رفتن به مطلب

هفت راه كاشتن بذرآرامش و سعادت درذهن


ارسال های توصیه شده

قانون 1:بيائيد ذهنمان را سرشار از فكر آرامش، شجاعت، سلامتي و اميد كنيم زيرا زندگي ما همان چيزي است كه ذهنمان مي سازد.

 

قانون 2: بيائيد حتي با دشمنان حتيٌ الامكان درگير نشويم ، زيرا اين كار بيشتر از آن كه آنها را آزرده خاطر كند، از ما نيرو مي گيرد.بيائيد حتي يك دقيقه را هم صرف فكر درباره كساني كه دوست نداريم نكنيم.

 

قانون 3: الف- به جاي نگراني درباره ناسپاسي، انتظار ناسپاسي داشته باشيم. يادمان باشد كه حضرت مسيح فقط در يك روز ده آدم جذامي را شفا داد وفقط يك نفر از او تشكر كرد.

 

ب- يادمان باشد كه تنها راه دست يافتن به خوشحالي وسعادت، انتظار تشكر از ديگران نيست، بلكه بخشش را بايد به خاطر شادي بخشش دوست داشت.

 

د- يادمان باشد كه سپاسگزاري را بايد همچون بذري كاشت بنابراين اگردوست داريم، فرزندانمان آدمهاي شكرگزاري بار بيايند، بايد اين صفت را به آنها بياموزيم.

 

قانون4: هميشه چيزهايي را كه بايد شكرشان را به جا بياوريد بشماريد، نه مشكلاتتان را.

 

قانون 5: از ديگران تقليد كوركورانه نكنيم. خودمان را بشناسيم وخودمان باشيم زيرا حسادت يعني جهل و تقليد يعني خودكشي.

 

قانون 6: وقتي تقدير به دستمان يك ليمو ترش ميدهد، از آن شربت درست كنيم.

 

قانون 7: با اندكي شاد كردن ديگران، اندوه خود را از ياد ببريم. وقتی نیکی میکنید پاداش ان به شما از یک طریق نه از یک طریق برمیگردد، میگویند : تو نیکی کن و در دجله انداز که ایزد در بیابات دهد .

لینک به دیدگاه

قانون باور ذهن میگوید: هر چیزی را که عمیقا باور داشته، شک و تردید نداشته باشید برایتان به واقعیت مبدل می شود . شما آنچه را که نه می بینید باور نمی کنید بلکه آن چیزی را می بینید که قبلا به عنوان یک باور انتخاب کرده اید . پس باید : باور های محدود کننده ای را که مانع موفقیت شما هستند شناسایی کنید، آنها را از بین ببرید، برای رسیدن به خواست تان اشتیاق و باور داشته باشید، خود را به ان هدف دست یافتنی بدانید و نتیجه نهایی ان ارزو یا خواست خود را حس کنید، چون مغزما احساسات ما را باور میکند، درنتیجه تبدیل شدن قانون باور به قانون جذب این عبارات تاکیدی را هر روز تکرار کنید، من باور دارم که به تک تک ارزو ها و یا به ان ارزو، هدف یا خواست خود.... میرسم من برای رسیدن به ان هدف یا خواست خود اشتیاق دارم و خود را برای رسیدن به ان دست یافتنی میدانم، وقتی شما به خواست تان باوردارید که سلامت موفق و پولدارهستید واین فرمان را به ذهن تان به تک تک سلول های بدن تان میدهید این فریکونس میرود به عالم هستی، شرایط موقیعیت ها و افراد را در خدمت شما قرار میدهد. به سحر و جادو باور نداشته، فقط به قدرت ذهن تان باور داشته و از قدرت ذهن خود استفاده کنید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...