رفتن به مطلب

بزرگان دنیای تورنت در حال محدود کردن دسترسی کابران ویندوز 10 هستند


itgirl70

ارسال های توصیه شده

Toshiba-BTS-2015-fullbleed.jpg

هفته گذشته خبر دادیم که مایکروسافت در توافقنامه EULA خود با کاربران تغییراتی را ایجاد کرده و عنوان نموده که حق بررسی بازی های کرک شده موجود در ویندوز ۱۰ را برای خودش قائل شده است. اندکی بعد گفته شد که این شرکت همچنین می تواند نرم افزارهای جعلی را نیز شناسایی کرده و در صورت لزوم، کارکرد آنها را متوقف کند.

 

حال یکی از ترکر(tracker)های تورنت به نام iTS، دسترسی کاربران ویندوز ۱۰ را به پایگاه خود محدود نموده و در واقع این افراد را بلاک کرده است. در ادامه با دیحیاتو همره باشید.

 

در توافقنامه مایکروسافت با کاربران این بخش اضافه شده است: «گاهی برای استفاده از یک سرویس، به بروز رسانی آن نیاز دارید. ما هم شاید به شکل اتوماتیک بروز رسانی نرم افزارهای شما را مورد بررسی قرار داده و نسخه های جدیدتر را برایتان دانلود کنیم. در این دانلود ها، گاهی بروز رسانی ها وجود خواهند داشت و گاهی نیز دسترسی افرادی که از نسخه های تقلبی و کپی شده و یا سخت افزارهای غیر مجاز استفاده می کنند، سلب خواهد شد.»

 

iTS اکنون نگران است که دامنه این تغییرات از کاربران فراتر رفته و مشکلاتی را برای سرویس اش به وجود آورند. این سرویس دهنده تورنت معتقد است که مایکروسافت این داده ها در خصوص استفاده غیر قانونی کاربران از برخی عنوان های گیمینگ یا نرم افزاری را با شرکای شخص ثالث خود نظیر MarkMonitor تقسیم خواهد کرد و مارک مانیتور نیز احتمالا در نهایت به سراغ منبع اصلی خواهد رفت. منابعی که کاربران از طریق آن به تبادل فایل های تورنت می پردازند.

 

اکنون گزارش شده که برخی دیگر از ترکرهای تورنت نظیر BB یا FSC نیز عنوان کرده اند که احتمالا رویه ای مشابه در مورد کاربران ویندوز ۱۰ را در پیش خواهند گرفت.

 

منبع:digiato.com

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...