Imaaan 17060 ارسال شده در 20 آبان، 2015 سلام به دوستان نواندیش عزیز همونطور که از اسم تاپیک مشخصه مسابقه داریم، مسابقه طراحی لوگو برای مجله تخصصی کهربا که حاصل تلاش دوستان عزیز در تالارهای مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر هستش. محدودیتی در تعداد لوگوهای طراحی شده برای شرکت کننده ها وجود نداره، ولی در صورت شباهت بسیار زیاد لوگوهای طراحی شده توسط یک شرکت کننده، ممکنه فقط یکی از اونها تو نظرسنجی قرار داده بشه. لوگویی که انتخاب و تایید (توسط تیم گرافیک مجله) میشه، از این شماره روی جلد مجله قرار می گیره، در سر مقاله این شماره هم از طراح لوگو تشکر و قدردانی میشه. مطمئنا امتیاز هم خواهیم داشت (حداقل 150 امتیاز)، اگه سطح مسابقه بالا باشه مدال طراح برتر () هم به نفر اول داده میشه. لوگوهاتون رو به صورت خصوصی برای من ارسال کنید، مهلت ارسال هم تا 20 شهریورماه هستش. 7
Mahnaazz 13134 ارسال شده در 20 آبان، 2015 سلام ارشد مدیر درود.... دوست دارم شرکت کنم....یکم خلوت شم....حتما.... 4
ارسالهای توصیه شده