رفتن به مطلب

پرتره شهدای ایرانی روی تیشرت در لندن +تصاویر


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
پرتره شهدای ایرانی روی تیشرت در لندن +تصاویر[/h]

تصاویر مربوط به یک گروه هنری میباشد که قصدشان از این کار به نوعی ارج نهادن به شهدای کشورمان است. نام معرفی این تی شرت ها "My hero – Ghahre mane man" است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمپین قهرمان توسط یک گروه هنری و با هدف ارج نهادن به شهدای کشورمان ایجاد شد و اکنون بازتاب این کمپین در خارج از کشور نیز مشاهده می شود.

 

 

امید سیفی مورودی، مبتکر طرح حکاکی نقش شهدا بر روی لباس جوانان میباشد. او با عشق و علاقه می خواهد همانگونه که خودش از ارزش وجودی شهدا اغنا شده هم نسلی هایش را هم از این باورها، ارزشها و اعتقادات سیراب کند.

 

 

3484951_911.jpg

 

 

3484952_769.jpg

 

 

اما او امروز منتظر است پدران فرهنگ کشورش صدایش را بشنوند. وی معتقد است باید خون شهدا به همان سرخی زمان ریختنش برای وطن و مردم بماند و حتی رنگدانه ای از آن نیز کم نشود.

 

 

3484953_571.jpg

 

 

3484954_817.jpg

 

 

مورودی بیان داشت: این طرح الگوسازی مناسبی برای جوانان امروز است که با تقویت و فراهم سازی روشهای اشاعه آن بین نسل جدید، این گروه از گمراهی و ستودن قهرمانان پوشالی بیگانه منفک می شوند.

 

 

 

 

 

 

این طرح باید جهانی شود

 

 

این مبتکر هدف والای خود از این طرح را اینگونه بیان داشت: می خواهم طرح طراحی تصاویر شهدا را جهانی کنم تا همگان معنای واقعی قهرمان را درک کنند و ایرانیان نیز بیش از پیش به اسطوره هایشان ببالند چرا که این تنها چیزی است که دنیای بیگانه غرب از آن به شدت واهمه دارد.

 

 

3484955_447.jpg

 

 

3484956_490.jpg

 

 

سیفی افزود: همیشه دلم می خواست جمله، کلمه و تصویر کسانی که به آنها تعلق خاطر دارم بر روی لباسم نگاشته شود و همین احساس نیز باعث شد تصمیم جدی برای انجام این کار بگیرم و از آنجایی که ارادتی خاص به شهید همت داشتم اولین تیشرتم را با عکس وی طراحی کردم.

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...