رفتن به مطلب

واعظی: طرح ترابردپذیری شماره ها راهکار مناسبی برای بهبود کیفیت تجربه مشتریان است


ارسال های توصیه شده

وزیر ارتباطات در صفحه کلوب خود گفت که افزایش كیفیت و كاهش قیمت در حوزه تلفن ثابت و تلفن همراه در كشور موضوع مهمی است كه باید برای آن راهكار مناسب اندیشید. وی طرح ترابردپذیری شماره‌ها را یکی از مهم‌ترین این راهکارها قلمداد کرد.

 

2f8fs5jga106mtm3ia3a.jpg

 

محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی کلوب، مهمترین راهكارهای عملی برای کاهش قیمت و افزایش کیفیت خدمات ارتباطی در حوزه تلفن همراه و ثابت را فراهم كردن شرایط مختلف برای ایجاد رقابت بین اپراتورها عنوان کرد و از دو طرح وزارت ارتباطات برای مهیاشدن این هدف خبر داد. وی گفت:

 

در حوزه تلفن همراه، طرح ترابردپذیری شماره ها که امکان تغییر اپراتور را بدون تغییر شماره ممکن می کند، راهكار مناسبی است كه مشتركان و كاربران را به سمت اپراتوری می كشاند كه بهترین كیفیت را با قیمت مناسب ارائه می دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد راهکار رفع مشکلات تلفن ثابت نیز اضافه کرد:

 

طرح دریافت پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) در دستور کار است كه با توجه به تجربه جدید، اقدام به ثبت نام از شركتهای متقاضی و در ادامه بررسی توانمندی‌های فنی و مالی این شركت‌ها اجرایی شد و در مجموع از میان شركتهای متقاضی، ۷ شركت دارای شرایط شدند که در هفته دولت پروانه این شركت‌ها صادر و اعطا می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...