رفتن به مطلب

سامسونگ گوشی اندرویدی تاشو g9198 را با دو نمایشگر معرفی کرد


m@ry@71

ارسال های توصیه شده

سامسونگ به تازگی گوشی هوشمند تاشو جدیدی را معرفی کرده است این گوشی G9198 نام دارد. این گوشی نسل بعدی مدل G9098‌ است که سال گذشته در چین عرضه شد و حالا با بهبودهایی مواجه شده است.

 

a6a2m4o9oucc79t3apkg.jpg

 

G9198‌ سامسونگ مجهز به نمایشگر ۳.۹ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ و پوشش گوریلا گلس ۳ ، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۱۸ و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است که قابلیت ارتقا توسط کارت حافظه خارجی نیز برای آن وجود دارد. سامسونگ هنوز میزان رم این گوشی هوشمند تاشو را اعلام نکرده است. در پشت این گوشی هوشمند دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 به همراه فلاش LED تعبیه شده است و دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز در جلوی G9198 قرار دارد. سامسونگ برای تامین انرژی این گوشی هوشمند از باتری ۲۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. همچنین این گوشی تاشوی جدید سامسونگ از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر موارد ذکر شده G9198‌ سامسونگ از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و ابعاد آن ۱۲۰.۳ در ۶۱.۲ در ۱۶.۳ میلیمتر است و ۲۰۰ گرم وزن دارد. سیستم عامل این گوشی نیز اندروید است ولی سامسونگ بطور قطع تعیین نکرده که از کدام نسخه اندروید در این گوشی استفاده کرده است. به نظر می‌رسد که اندروید ۵ روی آن نصب باشد.

 

9le3daf3lgijbr2kmuw.jpg

 

از نظر طراحی احتمالا G9198 گوشی زیبایی باشد. نمایشگر ۳.۹ اینچی آن البته با توجه به استانداردهای امروزی خیلی بزرگ نیست ولی با توجه به این که G9198 یک گوشی تاشو است چنین اندازه‌ای برای نمایشگر خوب است. ۳ دکمه خازنی زیر نمایشگر وجود دارد و وقتی در گوشی را باز می کنید تازه هیجان اصلی آغاز می‌شود چرا که یک نمایشگر ۳.۹ اینچی دیگر نیز درون گوشی وجود دارد.انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از اواخر این ماه برای خرید در چین موجود باشد، اما هنوز در مورد قیمت آن صحبتی نشده است.

نظر شما در مورد G9198 سامسونگ چیست؟

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...