رفتن به مطلب

ورود گروه بی‌بی‌سی به تهران / نظارت کامل بر فعالیت این گروه رسانه‌ای


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ورود گروه بی‌بی‌سی به تهران / نظارت کامل بر فعالیت این گروه رسانه‌ای[/h]

محمدمنصور کوشش مدیرکل مطبوعات خارجی وزارت ارشاد از ورود گروه رسانه‌ای بی‌بی‌سی انگلیسی در تهران خبر داد.

3462941_891.jpgمحمدمنصور کوشش مدیرکل مطبوعات خارجی وزارت ارشاد، در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جزییات حضور گروه رسانه‌ای بی‌بی‌سی گفت: تیم رسانه‌ای بی‌بی‌سی انگلیسی برای تهیه گزارش یک‌ هفته‌ای خود صبح امروز وارد کشور شدند.

 

 

وی ادامه داد: در خصوص جزئیات روند فعالیت این رسانه وزارت ارشاد پاسخگو است و در آخر بعد از ورود و خروج آنها جزئیات حضورشان بر روری سایت درج خواهد شد و در حال حاضر نیز نمی توان از جزئیات صحبت کرد.

 

 

کوشش تصریح کرد: هر نوع خبرنگاری که وارد ایران می‌شود بر روی فعالیت آنها نظارت خواهیم داشت و در تمام دنیا این روش وجود دارد.

 

 

وی در خصوص نام گروه رسانه‌ای بی بی سی عنوان کرد: بر روی سایت تعداد و اسامی گروه رسانه‌ای که امروز وارد تهران شدند، درج شده است. برا ی حضور این افراد تنها وزارت ارشاد سابقه خبری، شخصی که به ایران آمده را بررسی نمی‌کند بلکه وزرات کشور و یا وزارت امور خارجه نیز با بررسی همه جانبه فعالیت و سابقه سیاسی و امنیتی خبرنگاران خارجی به حضور آنها در تهران مجوز می‌دهد.

 

 

گفتنی است کیم ریمون‌گاتاز خبرنگار هلندی، نیکی رابرت میلارد فیلمبردار استرالیایی و دیزی آنا الیزابت مور به عنوان تهیه‌کننده در این تیم رسانه‌ای حضور دارند و طبق معرفی‌نامه وزارت ارشاد قرار است میثم جبلی به عنوان مترجم این تیم رسانه‌ای را همراهی کند.

 

 

در معرفی‌نامه صادره وزارت ارشاد، این گروه خبری با هدف فعالیت خبری به منظور تهیه فیلم و گزارش از سطح شهر تهران و مصاحبه با مسئولان از تاریخ 21 مرداد تا 28 مرداد اجازه فعالیت در کشورمان را دارند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...