رفتن به مطلب

درخشش دانشمندان ایرانی در کنفرانس هوش مصنوعی


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=2]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
درخشش دانشمندان ایرانی در کنفرانس هوش مصنوعی[/h]

پژوهشگران ایرانی در همایش جهانی هوش مصنوعی که مهمترین دانشمندان این رشته در جهان را دور هم جمع می کند و امسال نیز شهر بوینوس آیرس در آرژانتین میزبان آن است خوش درخشیدند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سوبارائو کامبامهاتی استاد دانشگاه اریزونای امریکا و رئیس هیئت علمی و برگزارکننده این کنفرانس گفت:‌ برای نشست امسال مقالات علمی بسیار خوبی از ایران برای ما ارسال شد که بسیاری از انها برای ارائه پذیرفته شدند. این مقالات در کنار کارکرد درخشان دانش اموختگان ایرانی گویای استعداد سرشار و وضع خوب نظام اموزشی ایران است.

 

 

 

 

3428761_324.jpg

 

 

 

صد صاحب نظر بین المللی با ارسال نامه ای به این نشست درباره راه افتادن مسابقه نظامی برای استفاده از هوش مصنوعی و ساخت روبات های قاتل هشدار دادند.ماریا جینی استاد دانشگاه مینیسوتا امریکا در این زمینه گفت: این ماشین ها نخواهند بود که آدم می کشند بلکه ادم ها هستند که ادم می کشند من فکر نمی کنم هوش مصنوعی در این مقطع خطرناک باشد اما می تواند در بیست سال اینده چنین پدیده ای رخ دهد.

 

 

اتفاقی که احتمالا موجب می شود نسل بشر به دست ماشین ها منقرض شود. البته دانشمندان تاکید می کنند که اگر نظامیان چشم و گوش ماشینها را برای کشتن ادمها باز نکنند هوش مصنوعی تحولی بزرگ و سازنده در جهان ایجاد می کند.

 

 

نشست سال اینده هوش مصنوعی در روزهای نهم تا پانزدهم ژولای در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...