رفتن به مطلب

کانن دوربینی با ایزو ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ معرفی کرد تا در تاریکی هم بتوان تصویربرداری کرد


ارسال های توصیه شده

کانن دوربین چندکاره‌ی ME20F-SH را معرفی کرده که بیشینه حساسیت ISO آن ۴ میلیون است. با وجود چنین حساسیتی می‌توان به جرات گفت که این دوربین قادر است در تاریک‌ترین محیط‌ها نیز به ثبت تصویر بپردازد.

 

flqfeyqlpiiolu8k2qd3.jpg

کانن دوربین چند کاره‌ای معرفی کرده که حساسیت سنسور آن در حالت حداکثری به بیش از ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون می رسد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط کانن ای دوربین قادر است در محیط‌هایی با نور کمتر از ۰.۰۰۰۵ شمع بر متر مربع (lux) به ثبت ویدیوی فول اچ‌دی بپردازد. برای درک بهتر قدرت این دوربین بهتر است بدانید که روشنایی محیط در زمان شب با آسمان صاف و نور کامل مهتاب بین ۰.۲۷ تا ۱.۰ شمع بر متر مربع است. در شب‌های ابری که ماه نقش کمرنگی در روشنایی هوا دارد، میزان روشنایی به ۰.۰۰۰۱ شمع بر متر مربع می‌رسد. این دوربین قادر است در چنین محیط‌هایی تصاویری را ثبت کند که چشم انسان قادر به دیدن آن‌ها نیست.

 

g6w12uiozu7x2z8sl0xg.jpg

 

کانن به این موضوع اشاره کرده که می‌توان این دوربین را در کابردهایی نظیر ثبت فیلم‌های سینمایی، مستندهای حیات وحش و کاربردهای امنیتی مورداستفاده قرار داد. سنسور ۳۵ میلی متری فول فریم CMOS مورد استفاده در این دوربین در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و در آن زمان نیز به خاطر قابلیت‌های خارق العاده‌اش در ثبت تصاویر در محیط‌های کم نور تحسین بسیاری را به خود جلب کرده است.

 

vxskfwpdjp8oic92s2vy.jpg

 

ویدیوی زیر که در زمان معرفی سنسور مورد استفاده در سال ۲۰۱۳ ثبت شده می‌تواند به روشنی قابلیت‌های این دوربین را به نمایش بگذارد. البته باید به این نکته توجه کرد که سنسور مورد استفاده در دوربین کانن در فاصله‌ی دو سال از زمان معرفی با بهبودهایی همراه شده است.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

راز عملکرد فوق العاده‌ی ME20F-SH در سایز پیکسل‌های سنسور است. براساس اطلاعات ارائه شده سایز هر پیکسل ۵.۵ برابر بزرگ‌تر از سایز پیکسل‌ها در دوربین‌ها با لنز‌های قابل تعویض (DSLR) است. رزولوشن این سنسور ۲.۲۶مگاپیکسل است و اندازه‌ی هر پیکسل ۱۹ میکرو متر تعیین شده است.خریداران این دوربین می‌توانند تمام لنز‌های سری EF را به همراه این دوربین مورد استفاده قرار دهند. این دوربین از وجود ترمینال‌های HDMI و 3G/HD-SDI بهره می‌برد.کانن دوربین مورد نظر را از دسامبر سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد. این دوربین با توجه به قابلیت‌هایش چندان نیز ارزان نیست. برچسب قیمت این دوربین ۳۰٫۰۰۰ دلار است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...