بخش اول ( صحنه ها ) (viewports)
در این بخش می خواهم راههایی را معرفی کنم تا نماهای 3DSMax سریعتر و با بازده بیشتر عمل کنند .
اجازه دهید از خود نماها شروع کنم ، احتمالاً آسیب پذیر ترین بخش که باعث از کار افتادن برنامه می شود همین نماها هستند . خیلی از مردم سوال می پرسند چرا نمیتوانیم کار کنیم , جواب آنها خیلی ساده است ، زیرا آنها بسیاری meshsmooth یا turbosmooth از ابزارهای ویرایش به مدلهای خود اضافه کرده اند و اینکه آنها برای دیدن تأثیر این ابزار یک راه را جلوی روی خود می بینند و آن اینکه مقدار تأکیدات آنها را زیاد کنند . راه دیگری برای آنها نیز می باشد .