نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود جزوات آموزش روش ANP

دسته بندی :خلاصه کتاب، جزوه، مجله شهرسازی 17 اردیبهشت 1399 محمد عارف 5138
جزوات آموزش روش ANP

هفت جزوه مختلف آموزش روش تحلیل شبکه ای ANP که به صورت پاورپوینت یا PDF تهیه شده اند را از لینک داده شده می توانید دانلود نمایید.

ANP یک تئوری ریاضی است که به طور سیستماتیک با انواع وابستگی ها سر و کار داشته و به طور موفقیت آمیزی در زمینه های گوناگون به کار گرفته شده است. فرآيند تحليل شبكه اي را مي توان كاملترين روش تصميم گيري چند معياره ناميد كه تاكنون ارائه شده است.

ANP یک قالب کلی را ایجاد می کند که در آن به وابستگی بین عناصر بالاتر به پایین و وابستگی عناصر بین خودشان تاکید می کند. علت موفقیت مدل، همبستگی بسیار نتایج آن با دنیای واقعی و تصمیم گیری مردمی و در دنیای واقعی با پیچیدگی هایش است.

روش ANP شكل توسعه يافته اي از AHP است كه قادر است همبستگي ها وبازخورهاي موجود بين عناصر مؤثر در يك تصميم گيري را مدل سازي نموده و تمامي تأثيرات دروني اجزاي مؤثردر تصميم گيري را منظور و وارد محاسبات نمايد، لذا به واسطه اين ويژگي اين تكنيك متمايز و برتر از مدل های قبلي مربوطه مي باشد.

فهرست جزوات آموزش روش ANP :

جزوه اول:

جزوه اول با عنوان ANP (Analytic Network Process) توسط شبنم تیموری و زیر نظر دکتر افشار کاظمی به صورت پاورپوینت تهیه شده است که فایل PDF آن در 18 صفحه برای دانلود قرار داده شده است.

جزوه دوم:

دومین جزوه نیز با عنوان Analytical Network process (ANP) توسط محسن فرقانی در سال 1387 به صورت پاورپوینت در دانشگاه علم و فرهنگ تهیه شده است که در فایل PDF آن در 26 صفحه برای دانلود قرار داده شده است.

جزوه سوم:

جزوه سوم با عنوان بررسی تحلیلی توانمندیها و محدودیت های بهره مندی از متد ANP در مطالعات ارزیابی توان اکولوژیکی (نمونه کاربردی :تعیین سایت مناسب برای ایجاد شهرکهای صنعتی در استان تهران) توسط نسرین صفرزایی و زیر نظر دکتر مقصودلو در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت پاورپوینت در 67 اسلاید تهیه شده است که به بررسی روش ANP یا همان Analytical NETWORK Process می پردازد.

جزوه چهارم:

چهارمین جزوه با عنوان تحلیل شبکه اي (ANP) به بررسی اجمالی این مدل و تفاوت آن با AHP پرداخته است.

جزوه پنجم:

جزوه کمک درسی MCDM که توسط هادی شیرویه زاد تهیه شده است پنجمین جزوه است که به صورت PDF در 26 صفحه تهیه شده است و شامل مباحث زیر می باشد:

  • ANP گام به گام
  • ANP سوپرماتریس
  • AHP فازی
  • TOPSIS فازی

جزوه ششم:

جزوه ششم با عنوان فرایند تحلیل شبکه ای (ANP) – Analytic network process به صورت پاورپوینت و در 34 اسلاید تهیه شده است.

جزوه هفتم:

هفتمین جزوه در واقع مقاله ای است که دکتر اسفندیار زبردست در سال 1389 در شماره 41 نشریه هنرهای زیبا با عنوان کاربرد فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) در برنامه ریزی شهری و منطقه ای منتشر نموده است و از بهترین آموزش های تهیه شده در این زمینه در حوزه شهرسازی است.

نام فایل: جزوات آموزش روش ANP

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

پاورپوینت مدل های کاربری اراضی که شامل انواع مدل، نحوه انتخاب مدل، مدل برنامه ریزی آماری، یکپارچه، بهینه سازی و مدل تاپسیس هست را از لینک زیر می توانید تهیه کنید.

مدل های کاربری اراضی

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
محمد عارف

اینجانب محمد عارف خیابانی کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری دارای 10 سال سابقه کاری در زمینه مدیریت سایت و 6 سال سابقه کاری در زمینه شهرسازی بوده و علاقه مند به مباحث شهرسازی، روانشناسی و تکنولوژی روز می باشم.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0