نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ویروکانس (Virucancy) ویروس‌هایی بر پایه فرکانس

دسته بندی :زیست شناسی 25 خرداد 1400 نواندیشان 1737
ویروکانس

مقاله ویروکانس (Virucancy) ویروس‌هایی بر پایه فرکانس توسط سعید بیگ‌زاده بنیان‌گذار و ریاست انجمن مخترعان جوان تهیه شده و برای مجموعه نواندیشان ارسال شده است که در ادامه می‌توانید آن را مطالعه کنید.

ویروکانس چيست ؟

ویروکانس ، خطرناک‌ترين نوع ويروس توليد شده توسط نوع بشر بوده که در آينده اي نزديک تمامي قاره هاي جهان را در بر مي‌گيرد. ويروکانس‌ها، داراي انواع بسيار زيادي بوده که به صورت جهش يافته توليد و داراي تاثيرات مخربي بر اعضاي بدن قرباني مي‌باشد. تعداد موارد جهش يافته به قدري زياد خواهد بود که علم از علاج آن عاجز مي‌ماند. ويروکانس‌ها نه در آزمايشگاه‌هاي شيمي و پزشکي، که در آزمايشگاه‌هاي الکترونيک، توليد و منتشر خواهند شد. منتشرکنندگان ويروکانس‌ها، متخصصيني با بهره هوشي بالا بوده که در رشته‌هاي الکترونيک، کامپيوتر و پزشکي دور هم آمده و در پي مقاصد خاص اقدام به توليد و انتشار ويروکانس خواهند نمود.

اهداف انتشار ويروکانس چه خواهد بود ؟

نظامي :

دولت‌هاي متخاصم جهت تخريب حکومت‌هاي رقيب، اقدام به انتشار ویروکانس خواهند نمود، مردم درمانده به دولت خويش فشار آورده تا جلوي انتشار بيش از پيش اين اپيدمي جهاني را بگيرند، آشوب‌هاي خياباني، تصرف صدا و سيما و مراکز مخابراتي در پي عدم کنترل ويروکانس توسط دولت، ازدحام در مراکز درماني، هرج و مرج و سقوط حکومت‌ها همگي از علل انتشار ويروکانس خواهد بود.

اقتصادي :

در پي انتشار ويروکانس‌ها و ازدحام جمعيت در مراکز درماني و واماندگي کادر درمان از پذيرش و درمان مراجعين، فرصت‌طلبان اقدام به واردات و توزيع آنتي ويروکانس‌هاي مختلف خواهند نمود. چنانچه ويروکانس توسط دولت‌هاي متخاصم انتشار يابد، به لحاظ تکنولوژيکي از قدرت تخريب و اثرگذاري بالاتري برخوردار بوده و منتشرکننده ويروکانس، به دفعات اقدام به فروش آنتي ويروکانس در مدهاي گوناگون به حکومت‌هاي درمانده خواهند نمود.

باج‌گيري :

به زودي علم به درجه‌اي از پيشرفت خواهد رسيد که نه تنها دولت‌ها، بلکه آزمايشگاه‌هاي کوچک با بودجه‌هاي به دفعات محدودتر از بخش دولتي و خصوصي نيز قادر به توليد و انتشار ويروکانس خواهند بود. در آن هنگام، توليدکننده ويروکانس مي‌تواند در هر زمان و مکاني اقدام به انتشار و سپس باج‌گيري جهت قطع انتشار آن از اشخاص، دولت‌هاي محلي و فدرال نمايد.

ماهيت علمي ویروکانس و چگونگي عملکرد آن

ويروکانس چيست؟

هر گونه سيگنال انتشار يافته که منجر به ايجاد تغيير در بخش‌هايي از بدن انسان، در جهت منافع منتشرکننده گردد را ، ويروکانس گويند.

انواع ويروکانس

ويروکانس‌ها در سه گروه ( تحريک‌کننده، تحليل‌رونده، تخريب‌شونده) و با عنوان ويروکانس‌هاي (سفيد، قرمز، سياه) دسته‌بندي مي‌گردند.

ويروکانس‌هاي سفيد (تحريک کننده)

ويروکانس سفيد گونه‌اي از ویروکانس بوده که صرفا به منظور تاثير بر عملکرد ميلي انسان، طراحي و انتشار مي‌يابد. ويروکانس‌هاي سفيد، به خودي خود مخرب نبوده، صرفا باعث افزايش ميل شديد به عملي مي‌گردند. شرکت‌هاي توليدي اعم از غذايي، ورزشي، سلامت و … حامي و انتشاردهنده اين نوع از ويروکانس خواهند بود. ويروکانس‌هاي سفيد تحريک‌کننده، صرفا بخشي از مغز را که مربوط به اميال مي‌باشد، مورد هجوم قرار داده و با تحريک آن، اميال گوناگوني را (بنابر نوع انتشار ويروکانس) همانند ايجاد اشتهاي کاذب، ميل به انجام رفتاري خاص و يا پرهيز از عملي را در انسان ايجاد مي‌نمايد.

به عنوان مثال، شرکت توليدکننده محصولات غذايي، نوعي از ويروکانس را که منجر به تاثير کمبود هورمون شيريني در مغز مي‌گردد را از آزمايشگاه‌هاي زيرزميني خريداري ، و اقدام به انتشار آن در فواصل دور مي‌نمايد. در شعاع تشعشعاتي ويروکانس سفيد، با تحريک بخش تنظيم‌کننده هورمون شيريني مغز، در طي چند روز، به مرور احساس ميل وافر به استفاده از شکلات و غذاهاي شيرين در فرد افزايش يافته و شرکت انتشاردهنده ويروکانس، سريعا اقدام به عرضه محصولات مرتبط، در جهت رفع نياز متقاضيان در سطح وسيع نموده و از اين راه سود بسيار هنگفتي کسب مي‌نمايد.

با شناخت روز افزون عملکرد مغز و نقش فرکانس‌هاي مولد و دريافتي توسط بدن، قابليت طراحي و انتشار ويروکانس‌هاي مخصوص به عملکرد فوق را خواهيم داشت. احساس سرخوشي، خواب آلودگي، خستگي مفرط، گرسنگي و … تنها بخش کوچکي از قابليت‌هاي در اختيار گرفتن ويروکانس خواهد بود. ويروکانس‌هاي سفيد، قدرت در اختيار گرفتن و تحريک بخش‌هايی از مغز را خواهند داشت که فرد قرباني را بدون آگاهي قبلي به سوي منافع خود جذب مي‌نمايد.

ويروکانس‌هاي قرمز (تحليل‌رونده)

بر خلاف ويروکانس‌هاي سفيد که صرفا در جهت تحريک و افزايش ميل به نوعي خاص از پروتين و ويتامين، توليد و انتشار مي‌يابد و به خودي خود عوارضي در انسان ايجاد نمي‌کند، ويروکانس‌هاي قرمز از قدرت تحليل‌شوندگي برخوردار بوده و افرادي که در محدوده انتشار آن قرار داشته باشند، بنابر نوع ويروکانس، دچار تحليل بافت‌هاي داخلي، عضلاني، بينايي و شنوايي و چشايي و بويايي و …. مي‌گردند. ميزان تحليل را انتشاردهنده و قدرت تشعشع مشخص مي‌نمايد.

ويروکانس قرمز بر پايه اصل نياز بشر طراحي مي‌گردد.

به عنوان مثال، شرکت توليدکننده لوازم ورزشي، با انتشار ويروکانس تحليل رونده عضلاني، باعث مي‌گردد افرادي که در محدوده تشعشع سيگنال قرار دارند، طي دو الي سه ماه (بسته به ميزان شدت انتشار) شاهد کاهش حجم عضلاني به کمتر از ميزان نرمال و طبيعي شده، همزمان با تبليغات گسترده در جهت جلوگيري از تحليل بيش از پيش عضلات، اقدام به فروش لوازم ورزشي خود خواهد نمود. و يا کمپاني توليدکننده سمعک، با انتشار ويروکانسي که به بافت حلزوني گوش حمله‌ور شده و موجب تحليل پيش‌رونده آن مي‌شود، اقدام به فروش وسيع محصولات خود، جهت بازگشت قدرت شنوايي فرد مي‌نمايد. در سوي ديگر، شرکت پخش محصولات غذايي، با انتشار ويروکانس تحليل رونده استخواني، اقدام به فروش محصولات مقوي جهت جلوگيري از پوکي استخوان در سطح وسيع مي‌نمايد.

ويروکانس‌هاي سياه (تخريب شونده)

ويروکانس‌هاي سياه تخريب شونده، خطرناک‌ترين نوع ويروکانس مي‌باشند، اين نوع خاص از ويروکانس‌ها، تنها به قصد ضربه زدن و از هم پاشيدن قواي جامعه هدف، توليد و انتشار مي‌يابد. دولت‌هاي متخاصم، گروه‌هاي تروريستي و دانشمندان ديوانه، منتشرکنندگان ويروکانس‌هاي مخرب خواهند بود. اين نوع خاص از ويروکانس‌ها نه باعث تحليل، که موجب تخريب بافت‌هاي داخلي، از هم پاشيدگي سلولي، تخريب غشاي مغزي و صدها عارضه مخرب ديگر بر اعضاي بدن قرباني مي‌گردند. اگر ويروکانس قرمز (تحليل‌رونده) باعث پوکي استخوان مي‌شد، ويروکانس سياه (تخريب‌شونده) از نوع خوني، باعث تجزيه پلاک خوني و در نتيجه بروز سرطان خون و ام اس در کوتاه‌ترين زمان ممکن و در نتيجه مرگ خواهد شد.

ویروکانس سياه، سلاح مخرب آينده

درک نحوه عملکرد ويروکانس

براي درک نحوه عملکرد و ساختار ويروکانس مثالي را به صورت ساده مطرح مي‌نمايم تا درک موضوع براي اقشار جامعه قابل هضم گردد. به طور کلي جهان هستي مولد فرکانس مي‌باشد. فوران‌هاي خورشيدي، تب اخترها، حرکت اتم‌ها در بافت‌هاي سلولي و …. توليد فرکانس با طول دامنه فوق کوتاه تا فوق بلند مي‌نمايند. بسامد فرکانسي ده به توان چهار هرتز راديويي تا ده به توان بيست هرتز پرتو گاما، تنها بخشي از فرکانس‌هاي شناخته شده موجود مي‌باشد. قبل از اختراع لوازم الکتريکي که خود توليدکننده امواج الکترومغناطيسي در ميدان‌هاي پيرامون خود مي‌باشند . طبيعت اقدام به انتشار فرکانس‌هاي فوق پايين ELF تا فوق بلند THF در بازه فرکانسي 3HZ&300THZ مي‌نمود. با اختراع لوازم و تجهيزات الکتريکي و الکترونيکي، انسان بيش از پيش در سيطره امواج با طول موج و شدت فرکانس‌هاي مختلف قرار گرفت. فرکانس‌هايي که بيشتر نقش تخريبي در ساختار الگوي طبيعي زمين ايفا مي‌نمايند.

رنج صوتي 20 هرتز تا 20 کيلو هرتز در محدوده شنوايي انسان قرار دارد. اگر يک فرد عادي در برابر يک سيستم صوتي ساب ووفر با فرکانسي در حدود 18 هرتز، 200 دسي بل قرار گيرد، امواج منتشره به راحتي مي‌تواند ارگان‌هاي داخلي بدن انسان را دچار حالت‌هاي غير طبيعي نموده، به ريه‌ها آسيب زده و حتي استخوان‌هاي فرد شروع به لرزيدن خواهد کرد. اين در حاليست که هيچ‌گونه صداي قابل شنيدن از سيستم صوتي شنيده نمي‌شود! امواج شبه مايکروويو، واي فاي تقويت شده، پاد فرکانس 432 و دامنه وسيعي از سيگنال‌هاي تشعشع يافته از دستگاه‌هاي الکترونيکي، همه انتشاردهنده ويروکانس خواهند بود. ويروکانسي که در دامنه آلفاي مغزي توسعه و انتشار يابد، بنابر نوع ماهيت، مي‌تواند قرباني را کاملا بدون ادراک، در اختيار منتشرکننده قرار دهد.

امروزه مشخص شده، بدن انسان نيز همانند ساير منابع، مولد فرکانس بوده و عملکرد مغز انسان به نوع فرکانس توليدي بستگي دارد. محدوده دلتا – تتا – آلفا – بتا – گاما ، هريک داراي خصوصيات فرکانسي در محدوده رنج 0.2HZ ~27 HZ در نوسان بوده و از اين رو، به هنگام قرارگيري در برابر سيگنالي با طول موج 3 الي 8 هرتز، احساس خواب آلودگي و خستگي به انسان دست مي‌دهد، همچنين است، توليد و پخش موسيقي با فرکانس 432 هرتز که به فرکانس طبيعت مشهور است، باعث نشاط و ارامش ما مي‌شود در صورتي که فرکانس استاندارد رايج ضبط و پخش موسيقي 440 هرتز مي‌باشد که منجر به سردرد، حالت تهوع و … در دراز مدت مي‌گردد . از اين رو توصيه مي‌گردد موزيک را با فرکانس 432 هرتز و نه 440 هرتز متداول گوش کنيم. هم اکنون محققان دريافته‌اند فرکانس ساطع شده از انسان نرمال و طبيعي در محدوده رنج 62-72 هرتز قرار دارد که با کاهش اين مقدار امکان بروز انواع بيماري‌ها وجود دارد.

با تحليل و بررسي هر چه بيشتر عملکرد مغز به نسبت فرکانس‌هاي ساطع شده از مولدهاي فرکانسي، مي‌توان در آينده‌اي نزديک به آن حد از پيشرفت تکنولوژيکي دست يافت که درمان رايج بيماري‌ها، نه با داروهاي شيميايي مرسوم، بلکه صرفا از طريق قرارگيري فرد آلوده در محدوده فرکانس خاص بيماري، قابل درمان خواهد بود. درمان بر مبناي فرکانس. دستيابي به فناوري درمان فرکانسي هر چند مي‌تواند بسيار نويد بخش و هيجان انگيز باشد، به همان اندازه خطرناک خواهد بود. چنانچه امروزه بشر با مطالعه چندين هزار ساله در حيطه شيمي و کسب دانش واکنش بدن به ترکيبات شيميايي، موفق به ساخت انواع داروها و در نتيجه درمان بيماري‌هاي بسياري نموده، اما به همان اندازه با سواستفاده از دانش پزشکي، اقدام به ساخت و انتشار بيماري‌هاي واگيردار و سلاح‌هاي شيميايي نيز نموده. علم همواره به عنوان چاقويي دو لبه در خدمت صلح و جنگ بوده.

راه‌هاي انتقال و انتشار ويروکانس

ويروکانس‌ها بنابر ماهيت خود (سفيد ، قرمز ، سياه) از راه‌هاي مختلف انتقال مي‌يابند. ويروکانس‌ها جهت انتشار به خطوط انتقال نيازمند مي‌اشند، خطوط انتقال مي‌تواند شبکه سراسري برق، اينترنت، حمال‌ها (فلش درايو، سي دي، قطعات الکترونيکي) باشد، راه‌هاي انتشار ويروکانس از طريق صفحه نمايش، بلندگو، آنتن و ديگر اجزاي الکترونيکي مي‌باشد که بنابر نوع ويروکانس، مي‌توان از يک الي چند المان بهره برد. تلفن همراه يکي از رايج‌ترين ابزار انتقال ويروکانس مي‌باشد. اين وسيله با دارا بودن تمامي اجزاي لازم جهت انتشار ويروکانس، همراه بودن دائمي با شخص، کوچک و ارزان بودن، باعث مي‌گردد بيشترين حجم انتشار ويروکانس بر پايه پلتفرم گوشي صورت پذيرد.

تشعشعات ساطع شده از صفحه نمايش، توليد فرکانس‌هاي خارج از حد شنوايي توسط بلندگوي تلفن همراه در کنار انتشار امواج راديويي توسط آنتن، تهديدي بسيار بالقوه مي‌باشد. همچنين ويروکانس‌ها مي‌توانند از طريق تلويزيون، راديو، سيستم پخش خودرو، کامپيوتر و تبلت و هر آنچه داراي شرايط فوق مي‌باشد، حتي در حالت استند باي انتشار يابد. نوع انتشار بستگي مستقيم به ماهيت ويروکانس و تصميم خالق آن دارد که مي‌تواند از يک الي چند روش انتقال و انتشار را براي آن در نظر گرفت. بلندگوهاي نصب شده به روي تجهيزات صوتي و تصويري، قابليت پخش زير و فراموج‌ها را دارند. فرکانس‌هايي که با گوش انسان شنيده نمي‌شود اما اثرات جانبي خود را به روي بدن مي‌گذارد. نمايشگر گوشي و تلويزيون نيز از اين امر مستثني نيستند. قطعات الکترونيکي مي‌توانند در شرايط خاص، همانند رادار عمل نموده و امواج الکترومغناطيسي و فرکانس‌هاي مورد نظر را توليد و انتشار دهند.

اثرات جانبي ویروکانس

شايد با مطالعه مقاله فوق، احساس شود که ويروکانس‌هاي سفيد به لحاظ ماهيت کم‌خطرتر از دو نوع قرمز و سياه مي‌باشند، اين برداشت کاملا غلط است! زمان حال را در نظر بگيريد ، همه ما به صورت روزانه توسط بنگاه‌هاي اقتصادي کوچک و بزرگ، به شيوه‌هاي مختلف بمباران تبليغاتي مي‌شويم، حجم بيشتر اطلاعات دريافتي توسط مغز در طي روز، به تبليغات اختصاص مي‌يابد. از تبليغ خريد انواع کيف و کفش از يک برند خاص، تا تبليغ جذب مشتري فست‌فودها، کلاس‌هاي آنلاين و تقويتي و … . روش‌هاي تبليغاتي مرسوم عبارتند از: تبليغات صوتي، تبليغات تراکتي، تبليغات بيلبوردي، تبليغات خبري، تبليغات سمعي و بصري، تبليغات مستقيم و ….

زماني را متصور شويد که فروشندگان، به جاي تبليغات مرسوم، ويروکانس‌هاي سفيد خود را انتشار دهند! هزاران فروشنده، در جاي جاي شهر اقدام به تهيه و انتشار ويروکانس‌هاي سفيد و قرمز، در جهت افزايش ميل در انسان‌ها و در نتيجه، فروش محصولات خود مي‌نمايند. جامعه‌اي را متصور شويد که در بخشي از شهر، مردم با احساس کاذب نياز به مصرف شيريني‌جات، روزانه حجم بالايي از مواد قندي را مصرف نمايند، در گوشه‌اي از شهر، ميل به استفاده از دخانيات افزايش بي‌رويه داشته و يا تمايل به استفاده مفرط از لوازم شرط‌بندي، مردم را تا ساعت‌ها درگير خود مي‌نمايد. حال تصور کنيد در اين جامعه، انواع ويروکانس‌هاي سفيد و قرمز، به طور هم زمان منتشر گردند! ايجاد اشتهاي کاذب، ميل به مصرف دخانيات، تمايل به شرکت در حراجي‌هايي با چند برابر قيمت! بيداري شبانه و … همه باعث ايجاد اختلالات عصبي و ادراکي و در نتيجه تنزل شخصيت فردي شده و در نتيجه انحطاط جامعه را در بر خواهد داشت.

افراد اين جامعه، دچار وسواس فکري ويروکانس‌هاي سفيد و قرمز خواهند بود، به محض احساس گرسنگي، اين پندار که ويروکانس سفيد، آنها را وادار به خوردن مي‌کند، دست از خوردن مي‌کشند! روزانه به کرات وزن و حجم عضلات خود را چک کرده تا مغلوب ويروکانس‌هاي قرمز تحليل‌رونده نشوند! به داروهاي تقويتي رجوع و مدام خود را در سيطره سيگنال‌هاي ويروکانس که پيرامونشان را فرا گرفته، به بيماري‌هاي روحي و رواني حاد دچار مي‌شوند. اثرات رواني ويروکانس‌ها بر جامعه انساني، بيش از خود ويروکانس‌ها خواهد بود.

با آشکار شدن نحوه ساخت و انتشار ويروکانس‌ها و اثرات جبران ناپذير آن، هيجان استفاده از ويروکانس شخصي در کنار علاقه طيف وسيعي از جامعه به در اختيار داشتن انواع ويروکانس، منجر به شکل‌گيري بازار سياه خريد و فروش تجهيزات توليد و انتشار ويروکانس خواهد شد. گروه‌هاي کوچک دانشجويي، نوابع برنامه‌نويسي و مهندسين الکترونيک، اقدام به طراحي و توليد هزاران نوع ويروکانس در آزمايشگاه‌هاي کوچک خانگي خواهند نمود، مافيا و سوء استفاده‌کنندگان در مقياسي وسيع، مبادرت به توليد ويروکانس‌هاي قرمز و سياه، و انتشار آن در جامعه، به قصد بر هم زدن نظم حاکم خواهند نمود.

توليد و انتشار ويروکانس روز به روز سهل‌تر و راه‌هاي مقابله با آن به صورت تساعدي سخت‌تر و پر هزينه‌تر خواهد شد . ميتوان جامعه اي را در نظر گرفت که يک چهارم آن در حال توليد هفتگي ويروکانس هاي سفيد و قرمز بوده و خود نيز قرباني ساير توليد کنندگان خواهند بود. راه مقابله با ويروکانس، همچون تونلي يک طرفه و پر ازدحام، تقريبا غيرممکن مي‌نمايد. جامعه به زودي دچار هرج و مرج افسار گسيخته ويروکانسي و تبعات جبران ناپذير آن مي‌گردد، پيش‌بيني مي‌شود در آينده‌اي نه چندان دور، بشريت ناتوان از کنترل حجم عظيم ويروکانس‌هاي منتشر شده، به ناچار به سمت ساختارهاي طبيعي دور از دسترس سيگنال‌هاي ويروکانس کوچ کرده، دوران پارينه سنگي نوين، دوباره احيا خواهد شد.

راه‌هاي مقابله با ويروکانس

در صورت انتشار ويروکانس، بنابر نوع ماهيت آن، مي‌توان تمهيداتي انديشيد، اما به جرات مي‌توان گفت راه‌حلي دائمي و کامل براي مقابله با ویروکانس وجود نخواهد داشت! قطع اتصال راديو و تلويزيون از برق، قرار دادن موبايل به هنگام خواب در جعبه‌هاي مخصوص تله موج، قطع اتصال کامپيوتر و تبلت از شبکه اينترنت، تسکيني کوتاه مدت جهت مقابله با هزاران نوع از ويروکانس‌هاي انتشار يافته مي‌باشد. و اين تنها شامل ويروکانس‌هاي منتشر شده از تجهيزات زميني است. چنانچه ويروکانس‌ها از سوي ماهواره‌هاي مستقر در مدار زمين انتشار يابند، مقابله با آن به لحاظ تکنولوژيکي، تقريبا محال به نظر مي‌رسد. در واقع يک ويروکانس توليدشده، از راه‌هاي گوناگوني که براي آن تعريف شده خود را به قرباني رسانده و انتشار مي‌يابد.

در پايان به قوانين وضع شده در خصوص ويروکانس مي‌پردازم. قوانين حاکم بر ويروکانس عبارتست از :

  • ويروکانس‌ها داراي 3 گونه (تحريک‌کننده – تحليل‌رونده – تخريب‌شونده ) مي‌باشند.
  • راه‌هاي انتقال ويروکانس از طريق سيگنال مي‌باشد.
  • راه‌هاي انتشار ويروکانس از طريق لوازم الکترونيکي خواهد بود.
  • به هر ميزان توليد و انتشار ويروکانس سهل گردد، به همان اندازه راه‌هاي مقابله با آن دشوارتر مي‌گردد.
  • علم پزشکي از حيطه درمان دارويي به درمان فرکانسي ارتقاء خواهد يافت.

در آينده‌اي نزديک‌تر از آنچه که مي‌پنداريد، نسل بشر، قرباني هميشگي ويروکانس خواهد بود.

ارسال‌کننده: سعید بیگ‌زاده

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

  1. علی گفته؛
    22:51 1400/03/31

    من دانشجوی میکرو بیولوژِی هستم . از خوندن مقاله واقعا شگفت زده شدم . بسیار عالی . واقعا تاثیر گذار بود و این پیش بینی شما آدم رو به چالش میکشه و افتخار میکنم که یک ایرانی تونسته به این دقت و ظرافت آینده علمی بشر رو پیش بینی کنه . آقای بیگ زاده بی شک اسم و نام شما در تاریخ ثبت خواهد شد . موفق باشید .

  2. مرضیه گفته؛
    11:36 1400/04/21

    سلام خیلی روان و شیوا توضیح دادین . واقعا اینده ترسناکی در انتظارمان است . مقاله شما را سه بار خواندم و پی بردم که این بلا به زودی بر سرمان نازل خواهد شد . چه خوب که توسط یک محقق ایرانی سالها قبل پی بینی شد . ممنون از شما بخاطر انتشار این پیشگویی دهشت ناک .

  3. شاهین اقلیمی سرآبادی گفته؛
    09:02 1400/07/22

    عجیب اما واقعی ! این توصیفی هست که میتونم در مورد مقاله جالب شما عنوان کنم ، خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم ، تو مقاله شما انسان به پنجاه یا صد سال آینده میره ، اینکه مریضی ها از طریق فرکانس و نه داروهای شیمیایی درمان بشه خیلی هیجان انگیزه ، مطمئنم که همچین اتفاقی در آینده نزدیک می افته . چقدر خوب و روان توضیح دادن مهندس بیگ زاده ، ای کاش میشد از استعداد نوابغ کشور در همه زمینه ها بهره برد .
    ترسناک ترین بخش پیشگویی اما جایی هست که عنوان کردن هیچ راه حلی برای درمان ویروکانس ها نیست ! خدا به دادمون برسه .

  4. فرامرز صدیق گفته؛
    22:54 1400/09/05

    وقتی مقاله شما را می خواندم احساس کردم تسلا دوباره متولد شده ، بسیار دورنگر و واقعی آینده بشریت را پیش بینی کردین ، قبل از مطالعه مقاله شما اصلا فکرش را هم نمیکردم . همانطور که قبلا فکر نمیکردیم روزی تلفن همراه در دست امکان تماس تصویری با هر کجای دنیا آنهم رایگان داشته باشیم !
    بسیار مفتخریم که یک ایرانی با افق بلند آینده تکنولوژیکی انسان را رصد و هشدار دادن .
    پیشنهاد میکنم مقاله فوق را به انگلیسی ترجمه و در سایت های علمی معتبر غربی انتشار دهید . موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0