نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

کسب درآمد دائمی با تهیه آموزش مجازی

دسته بندی :IT 22 خرداد 1400 نواندیشان 1458
کسب درآمد دائمی با آموزش مجازی

در این مطلب از نواندیشان با یکی از راه های کسب درآمد دائمی از اینترنت آشنا می شوید که از طریق تدریس و تهیه دوره های آموزش مجازی و آموزش آنلاین حاصل می‌شود.

روش های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد، اما یکی از پردرآمدترین مشاغل در سال های اخیر، آموزش و تدریس آنلاین بوده است و بسیاری از اساتید و متخصصین به سمت این نوع آموزش روی آورده اند که مورد استقبال بسیاری از دانشجویان و مخاطبین نیز قرار گرفته است. مزایایی که این نوع آموزش هم برای مدرسین و هم برای دانشجویان فراهم می آورد باعث شده است که این سبک از آموزش بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به همین منظور وبسایت های زیادی هم در زمینه تهیه دوره های آموزش مجازی و آموزش آنلاین فعالیت می نمایند که از جمله آنها می توان به فرادرس اشاره کرد در زمینه های مختلفی از جمله آموزش برنامه نویسی، بازار بورس و سرمایه، رشته های فنی و مهندسی، نرم افزارهای تخصصی و … آموزش های متنوعی را ارائه نموده است و مدرسین بسیاری تاکنون با این مجموعه همکاری داشته اند.

مدرسان به دو شیوه با این مجموعه همکاری می کنند. در حالت اول کل آموزش تهیه شده و امتیاز آن را به فرادرس می فروشند که در این حالت هیچ سهمی از فروش دوره نخواهند داشت و درآمدشان به صورت فروش یکباره و کامل دوره با قیمت مناسب خواهد بود. در حالت دوم به صورت مشارکتی می توانند همکاری می نمایند که در این حالت به صورت دائمی درصدی از هر فروش به مدرس واگذار می شود که در درازمدت درآمد بیشتری را برای آنها به همراه خواهد داشت. این همکاری مزایایی را نیز برای مدرسین به همراه دارد.

مزایای آموزش مجازی

مزایای آموزش آنلاین :

درآمد پایدار و کسب درآمد دائمی

به صورت کلی یکی از مهمترین مزایای تهیه دوره های آموزش مجازی و فروش آنها، کسب درآمد پایدار و مادام العمر از آموزش تهیه شده می باشد. مدرسین با یک بار تدریس یک موضوع، تا چندین سال می توانند از آن کسب درآمد داشته باشند. به همین دلیل نیاز به صرف وقت و هزینه بسیار کمتری نسبت به آموزش های حضوری دارد. مدرس یکبار در هرجا و هر زمان که بتواند، دوره آموزشی را ضبط نموده و تهیه می کند و بعد از آن بدون صرف وقت یا هزینه، فقط درآمد کسب می کند. این مزیت دوره های آموزشی مجازی باعث استقبال انبوه مدرسین و متخصصین از این شیوه تدریس شده است. اگر شما هم روی موضوعی برای آموزش مسلط هستید، پیشنهاد می کنیم این روش را امتحان کنید.

درآمد بالا به دلیل مخاطب زیاد

یکی دیگر از مزایای مهم آموزش های مجازی، تعداد مخاطبان زیاد آنهاست. مدرس بدون جابجایی می تواند مخاطبینی از سراسر ایران و گاهاً بعضی از کشورهای خارجی نیز داشته باشد که این مسئله می تواند منجر به فروش بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر برای مدرس شود. این ویژگی در فرادرس به دلیل تعداد زیاد مخاطبین، جلوه بیشتری نیز دارد. به نحوی که یک ویدئوی آموزشی در طول یک ماه حدود دو میلیون بار در معرض دید مخاطبین قرار می گیرد که تبلیغات گسترده در این امر بسیار تأثیرگذار است.

تبلیغات گسترده آموزش‌های تهیه شده

همانگونه که ذکر شد تبلیغات زیاد و گسترده فرادرس که با همکاری کاپریلا در وبسایت های مختلف به شیوه های متفاوتی انجام می گیرد، تأثیر بسزایی در دیده شدن ویدئوهای آموزشی و جذب مخاطبین زیاد دارد. مدرسین با قرار دادن آموزش های خودشان در این وبسایت می توانند خیالشان از بابت دیده شدن آموزش در بین انبوهی از مخاطبین در سطح اینترنت و در سایت های مختلف، راحت باشد. باتوجه به اینکه درصد زیادی از این تبلیغات به صورت نیتیو می باشد، امکان دیده شدن آموزش ها توسط مخاطبین هدف نیز افزایش می یابد به همین دلیل بیش از تبلیغات عادی می تواند منجر به افزایش فروش و کسب درآمد بیشتر گردد.

مزایای آموزش آنلاین

کسب اعتبار علمی و آموزشی برای مدرس

مخاطبین زیاد در کنار آموزش با کیفیت می تواند منجر به کسب اعتبار بیشتر مدرس در مجامع علمی و در بین متخصصین هم رشته خود گردد. مدرسین علاوه بر همکاری طولانی مدتی که با این مجموعه می توانند داشته باشند و رزومه خود را تقویت نمایند، می توانند فرصت های بیشتری نیز جهت تدریس در مراکز آموزشی دیگر و جوامع دانشگاهی بدست آورند تا در کنار برگزاری دوره آنلاین در فرادرس بتوانند فرصت های تدریس بیشتر در موسسات و دانشگاه ها را نیز داشته باشند.

رزومه قوی‌تر، درآمد بیشتر

یکی از مزایای خاصی که فرادرس برای مدرسین در نظر گرفته است، طرح امتیازبندی مدرسین براساس معیارهای مختلفی است که اغلب بستگی به قدرت رزومه آنها دارد. معیارهایی از جمله مدرک تحصیلی، انتشار کتاب یا مقاله، اعضای هیئت علمی، رتبه های برتر کنکور و المپیاد و یا سابقه قبلی در تهیه دوره های آموزشی و تعداد آموزش های تهیه شده قبلی در امتیاز مدرس و در نتیجه در سهم مدرس از هر فروش خواهد داشت.

ثبت دروس در وزارت ارشاد

دروس تهیه شده توسط مدرسین که در این وبسایت منتشر می شود، در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده و شناسه یکتا برای هر درس با نام مولف دریافت می شود تا به این ترتیب حقوق مولفین و مدرسینی که با این مجموعه همکاری می کنند نیز رعایت گردد.

ارائه تجهیزات ضبط ویدئو

یکی دیگر از مزایای ویژه ای که فرادرس برای مدرسین فراهم می نماید، ارائه تجهیزات لازم برای تهیه یک ویدئوی آموزشی می باشد که در صورت نیاز، میکروفن و دوربین لازم را برای مدرسین ارسال می نماید و یا مدرسین می توانند از استودیوهای ضبط فرادرس که دارای تجهیزات کاملی می باشند، استفاده نمایند.

مزایای مدرسین آموزش مجازی

جمع‌بندی

همانطور که گفته شد، سبک جدید آموزشی یعنی آموزش مجازی که امروزه به صورت گسترده مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است، مزایای زیادی برای مدرسین نیز فراهم می کند. اینکه بتوان با صرف کمترین هزینه و زمان بیشتر بهره را برد و با اقدامی کوتاه مدت، درآمد دائمی را کسب نمود، قطعاً مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. یکی از مهمترین علل درآمد بیشتر در این روش، مخاطب بیشتر و فروش بیشتر، که فرادرس با تبلیغات گسترده در سرتاسر اینترنت و کاربران زیادی که دارد، به بهترین شکل این امکان را برای مدرسین فراهم نموده است.

علاوه بر این مزایای مادی می توان به کسب اعتبار بیشتر برای مدرس و تقویت رزومه آنها نیز اشاره کرد که در بین بسیاری از متخصصین هم رشته خود می تواند شناخته شده تر از قبل شود و اعتبار بیشتری برای خود کسب نماید. همچنین حقوق معنوی آنها با ثبت آثارشان و آموزش هایشان در وزارت فرهنگ و ارشاد نیز رعایت می شود و می توانند از امکانات و تجهیزاتی که فرادرس برایشان مهیا می نماید، برای ضبط ویدئوهایشان استفاده کنند. پس اگر هنوز این شیوه تدریس را امتحان نکرده اید یا برای این امر مردد هستید، پیشنهاد می کنیم همین الان به سایت فرادرس مراجعه نموده و پنل های همکاری با این مجموعه را مشاهده نموده و همکاری خود را آغاز نمایید.

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0