نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جزوه حقوق بازرگانی دانشگاه پیام نور

دسته بندی :حقوق, مدیریت و حسابداری 9 بهمن 1399 نواندیشان 2197
جزوه حقوق بازرگانی

جزوه حقوق بازرگانی دانشگاه پیام نور که توسط دکتر میرزا حسن حسینی و براساس کتاب دکتر ارسلان ثابت سعیدی ویژه رشته‌های علوم اجتماعی و حسابداری تهیه شده است را به صورت PDF از لینک زیر می‌توانید دانلود کنید.

همان‌طور كه براي دانشجويان دانشكده حقوق به اقتضاي رشته تحصيلي و نيازهاي حرفه اي آتي آنان بايد كتابي تهيه گردد كه نه تنها از نظر افقي جامع تمام اصول، ضوابط، تئوري‌ها، سوابق تاريخي، مباني عرفي و قانوني حقوق تجارت باشد بلكه از نظر عمودي نيز هر مبحث بايد به طور عميق و از جميع جهات مورد بحث قرار گرفته و نتيجه‌گيري به عمل آيد. مع‌ذالك براي ساير رشته‌هاي مورد نظر بايد كتابي تهيه گردد كه ضمن اينكه جامع حداكثر اطلاعات لازم از نظر افقي باشد حتي‌الامكان در آن از مباحث طولاني و جلدهاي حقوقي پرهيز گردد. به عبارت ديگر براي اين گروه‌ها بايد بيشتر به ارائه حداكثر مقررات قانوني از نظر كمي با حداقل تحليل و تجزيه، در حدود تفهيم مقررات مزبور، تهيه گردد و مطالعه جنبه عميق اين رشته از حقوق به حقوق‌دانان حرفه‌اي واگذار گردد.

حقوق جمع حق است و حق عبارت است از امتيازي كه در جامعه بر حسب قانون، قرارداد يا عرف و عادت براي شخص به وجود مي‌آيد و ديگران موظف به احترام آن هستند. معني ديگر حقوق عبارت است از علم شناخت قوانين. قوانيني كه به وسيله قانون‌گذار وضع مي‌گردد، براي همه مردم، به سادگي قابل فهم و درك نيست. قوانين بعضاً نسخ مي‌گردند و قوانين ديگري جانشين آنها مي‌گردد. بعضي از قوانين با بعضي ديگر در تضاد هستند. بعضي از قوانين مجمل، مبهم، ناقص و نامفهوم هستند به نحوي كه براي شناخت درست و اجراي صحيح آنها مستلزم شناخت و تحصيل دانش مربوط به حقوق هستيم.

سرفصل‌های جزوه حقوق بازرگانی :

  • کلیات
  • تاجر و معاملات تجارتي
  • شرکت‌های تجاری
  • اسناد تجاری
  • قراردادهای تجاری
  • ورشکستگی

نام فایل: جزوه حقوق بازرگانی دانشگاه پیام نور

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0