نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود نرم افزار MSC MD Adams

دسته بندی :دانلود و آموزش نرم افزار 14 دی 1390 s.f 2823
نرم افزار MSC MD Adams

MD Adams قدرتمندترین نرم افزار تحلیل دینامیکی و حرکت می باشد. یکی از قوی ترین و شاید بی رقیب ترین نرم افزار های موجود در صنعت وحتی مراکز تحقیقی , نرم افزار MSC-Adams می باشد . این نرم افزار حدود ۲۵ سال پیش توسط جمعی از نخبگان دانشگاه میشیگان به نگارش در آمد و تا به امروز توانسته است جایگاه قابل توجهی در صنعت بدست آورد. این نرم افزار با قابیلتهای بسیار متنوع و بالای خود , مهندسان را در ایجاد، آزمایش، بررسی، بهینه سازی طرحهای سیستمهای مکانیکی قبل از رسیدن به پیش ساخت فیزیکی یاری می کند. با بهره گیری از بخش های مختلف در نظر گرفته شده در این نرم افزار می توان با شبیه سازی حرکتی سیستم مکانیکی، تست سینماتیکی سیستم، اندازه گیری نیروهای وارد بر اتصالات و …. عمر قطعه در چرخه کاری را تعیین نموده و مکان دهی قطعات را بصورت بسیار دقیقی انجام داد. همچنین بررسی کنترل ارتعاش سیستم ها و امکان انجام تست ها برای قطعات قابل انعطاف منحصر به فرد این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قابلیت ارتباط با نرم افزارهای تخصصی دیگر مانند Pro/E , Catia , Ansys و …. را دارا می باشد.

از عمده قسمتهای این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود :

– Adams/view : این بخش شامل مدل سازی سه بعدی , تعریف قیدها و مفصل های مختلف , انیمیشین سه بعدی , نمایش نیروها , جابجایی ها , تنش های مدل و …. می باشد .
– Adams/Solver : این بخش عهده دار حل عددی سیستم دینامیکی طراحی شده با استفاده از روش اولر- لاگرانژ می باشد. قابلیت جالب این بخش حل معادلات غیر خطی با استفاده از حل کننده های مختلف و امکان برنامه نویسی در نرم افزار می باشد.
-Adams/PostProcessor : این بخش از نرم افزار نتایج بدست آمده از بخشهای مختلف را نمایش می دهد. نمایش بصورت نمودارهای شتاب , سرعت و …. کانکتورهای المان محدود و Flexible Bodies , نمایش نمودارهای پردازش سیگنال Single Processor و ….. می باشد.

از مزایای دیگر این نرم افزار می توان استفاده از قابلیت برنامه نویسی و ایجاد ابزارها و ویژگیهای اختصاصی برای صنایع مختلف اعم از اتومبیل , هوا و فضا و راه آهن و غیره اشاره نمود.

نام فایل: نرم افزار MSC MD Adams

دانلود فایل: لینک از تالار گفتگو

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
s.f

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0