نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آموزش نرم افزار هلو به صورت کاربردی

کتاب آموزش نرم افزار هلو

کتاب آموزش نرم افزار هلو به صورت کاربردی همراه با تصاویر و به صورت قدم به قدم به آموزش نرم افزار حسابداری هلو پرداخته است که در ۵۰ صفحه به صورت PDF از لینک زیر می توانید دانلود کنید. هلو نرم افزاری است که کلیه عملیات حسابداری، انبار، خرید فروش، چک و بانک و تولید به صورت یکپارچه صورت می دهد. این نرم افزار در مجموعه های فروشگاهی، شرکتی، تولیدی، جامع، صنعتی و تحت شبکه به بازار عرضه شده است. همچنین این نرم افزار نسخه های متعددی را جهت مشاغل مختلف ارائه نموده است.

از آنجای که علم حسابداری، یکی از کاربردی ترین علوم در میان تمامی مشاغل و صنایع می باشد، داشتن اطلاعاتی از این علم نیز، در دنیای امروز بسیار ضروری به نظر می آید. یکی از برجسته ترین ابزارهای حسابداری نوین، نرم افزار های حسابداری هستند که جایگزین سیستم های حسابرسی دستی شده اند. در میان این نرم افزار های هلو ! به عنوان غول نرم افزار های حسابداری خود را سر زبان ها انداخته ! که با ظاهری زیبا و هسته ای محکم، از اطلاعات مهم مالی شما برای بهبود کارایی سازمان و کسب و کار شما استفاده می کند.

درباره کتاب آموزش نرم افزار هلو

کتاب آموزش نرم افزار هلو مناسب افرادی است که با تازگی می خواهند کار با نرم افزار هلو را آغاز کنند و نمی دانند که باید از کجا شروع کنند. در این کتاب با استفاده از تصاویر متعدد، به صورت قدم به قدم نحوه کار با نرم افزار هلو و بخش های مختلف آن آموزش داده شده است. در این آموزش با مباحث مختلفی از جمله وارد کردن و حذف کالاها و گروه بندی آنها، وارد کردن حساب های بانکی، موجودی بانکها و صندوق ها، مدیریت چک ها، هزینه ها، عملیات های مالی، گزارشات حسابداری، صدور سند حسابداری، گزارش فاکتور، تولید محصول، انبار، سفارشات، اقساط و … بیان می شود.

نام فایل:آموزش نرم افزار هلو به صورت کاربردی

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0