نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

آموزش نرم افزار Ductsize جهت طراحی کانال های HVAC

آموزش نرم افزار Ductsize

آموزش نرم افزار Ductsize که جهت طراحی کانال های HVAC بکار می رود، توسط میثم بارفروش به زبان فارسی برگردانده شده است و در ۵ قسمت تهیه شده است که فایل PDF آموزش این نرم افزار را از لینک داده شده می توانید دانلود نمایید.

شرکت Elite software اولین شرکت نرم افزاری است که در زمینه نرم افزارهای HVAC ، الکتریکی ، لوله کشی و حفاظت در برابر حریق کار کرده است و بیش از ۳۰ برنامه از این شرکت ارائه شده است که برای کاربردهایی از قبیل محاسبات بارهای HVAC ، تحلیل انرژی ساختمان ، اندازه گیری لوله و کانال های سامانه HVAC ، طراحی لوله کشی و روشنایی ، محاسبات اختلالات جریان ، افتهای ولتاژ ، محل فیوز و قطع کننده ها و موارد بسیار دیگر قابل استفاده هستند و با سیستم عامل ویندوز سازگار هستند.

همچنین بخوانید: کتاب اصول تاسیسات و hvac

آموزش نرم افزار Ductsize

برنامه Ductisize از سری نرم افزارهای Elitesoft، یک ابزار طراحی قدرتمند می باشد که ابعاد کانال های HVAC را به طور بهینه و با استفاده از روش هایی نظیر بازیافت استاتیکی، اصطکاک یکسان و سرعت ثابت محاسبه می کند. ابعاد کانال براساس نوع آن اعم از دایره ای، مستطیلی و بیضی شکل محاسبه می گردد. گزارش هایی که توسط برنامه ارائه می گردد، شامل ابعاد، افت های فشار، سرعت هوا و غیره می باشد. برنامه همچنین محاسبات کنترل سر و صدا که میزان (سطح) سر و صدای ناشی از فن ها در دریچه ها و پخش کننده ها را پیش بینی می کند، انجام می دهد.

نرم افزار Ductisize قادر به بکارگیری هر دونوع سامانه کانال حجم ثابت و حجم متغیر (VAV) با تعداد نامحدودی از خطوط اصلی و خروجی می باشد و هنگام تحلیل یک سامانه VAV اثرات تغییر حجم برای آن در نظر گرفته می شود. اطلاعات ورودی (داده ها) می توانند به صورت دستی و کاربردی آسان با پر کردن قسمت های خالی که به صورت گزینه ای می باشند، وارد گردند و یا اینکه از طریق فایل های حاوی نقشه های شبکه کانال کشی که با نرم افزار Auto CAD یا Auto Desk HVAC Drawing Aid ایجاد گشته اند، صورت می گیرد.

نام فایل: آموزش نرم افزار Ductsize جهت طراحی کانال های HVAC

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

منبع: نواندیشان
نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0