نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نمونه سوالات و کلیدواژه آزمون نظام مهندسی مهر ۹۶

دسته بندی :همایش و آزمون و دانشگاه 1 شهریور 1396 نواندیشان 1365
کلیدواژه آزمون نظام مهندسی

استفاده از روش کلیدواژه آزمون نظام مهندسی ، رویکردی جدیدی است که در کنار راهکار جدید تست زنی بیشتر کمک بسیار زیادی برای قبولی در آزمون نظام مهندسی می کند.

درباره کلیدواژه آزمون نظام مهندسی :

آزمون های نظام مهندسی یکی از آزمون های نفس گیر و مهم برای مهندسان رشته هفتگانه (عمران، معماری، برق، مکانیک، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک) می باشد. قبولی در این آزمون برای مهندسین عزیز از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. چون به نوعی مهندسین عزیز با قبولی در این آزمون و گرفتن حق امضاء دارای اعتباری کاری می شوند.

اما مهم ترین مشکل و دغدغه داوطلبان آزمون نظام مهندسی برای قبولی در آزمون کمبود وقت آزمون می باشد. اگر بعد از آزمون با داوطلبان عزیز به صحبت پرداخته باشید همه از کمبود وقت گلایه مند هستند و ابراز میکنن که اگر وقت بیشتری داشتن حتما سوالات بیشری رو پاسخ میدادند یا مثلا تا به سوال ۲۹ رسیدن، برگه ها رو جمع کردن و… و بیشتر کسانی که در این آزمون موفق نمی شوند با نمره های ۴۹ یا ۴۸ و با یک یا ۲ تست کمتر از حد نصاب از قبولی در این آزمون باز میمانند.

پس باید به دنبال راهکار بود، ولی مسلما وقت آزمون رو نمی شود تغییر داد. پس باید راهی پیدا کرد که سرعت عمل و سرعت تست زنی داوطلبان را بالا برد، بر همین اساس یکی از وبسایت های فارسی زبان کشور ابتدا از ایده کلیدواژه آزمون نظام مهندسی برای دواطلبان عزیز استفاده کرد و با انتشار کلید واژه های کاربردی و کامل به کمک داوطلبان آمد و باعث قبولی داوطلبان زیادی شد.

ولی بعد از چند دوره که قبولی در آزمون زیاد شد، طراحان سوال سعی کردند با طرح سوالات مفهومی تر تا حدی ایده کلید واژه را کمرنگ تر کنند (گرچه هنوز کلید واژه کاربرد بسیاری دارد و هر داوطلب برای قبولی حتماب باید یک کلید واژه خوب و کاربردی همراه داشته باشد). اما بعد از این اتفاق به دنبال راهکار دوم رفته و فهمیدند هرچی داوطلبان عزیز قبل آزمون تست زنی بیشتری انجام بدهند به طبع سرعت آنان در تست زنی افزایش می یابد و شانس قبولی در آزمون بیشتر می شود.

به همین منظور برای اولین بار تست های تالیفی هر مبحث بطور جداگانه طراحی و در دسترس داوطلبان قرار داده شد. به طوری که خیلی از داوطلبان با خرید تنها تست یک مبحث و متوجه شدن اثر گذاری این تستها، بقیه مباحث را هم خریداری می نمایند. این طراحی سوالات باعث شد که کلید واژه هم کاربردی تر شود چون حالا از دید یک طراح سوال به واژه ها نگاه کرده و واژه های جدید و کاربردی تر به کلید واژه اضافه شدند.

همچنین سایت کلیدواژه با همکاری موسسات آموزشی اقدام به تهیه فیلم آموزشی از اساتید برتر کشور کرده است تا در اختیار داوطلبان عزیزی که دسترسی به این اساتید ندارن قرار گیرد. این فیلم ها مخصوصا برای رشته های محاسبات عمران و طراحی معماری که جزء آزمون های سخت می باشد بسیار کاربردی بوده و توصیه می شود.

اکنون شما دوستان می توانید با ورود سایت، کلید واژه آزمون نظام مهندسی مهر ۹۶ و نمونه سوالات مباحث ۲۲ گانه را به همراه جزوات و فیلم های آموزشی کاربردی در همه رشته ها تهیه و از آنها استفاده نمایید.

نواندیشان

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0