نواندیشان
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

معرفی نرم افزار Autoform

نرم افزار autoform

معرفی نرم افزار Autoform

یکی از نرم­ افزارهای معروف که به‌صورتی گسترده و در سطح جهانی در زمینه قالب­های کشش و فرایند هیدروفرمینگدر صنایع شکل دهی به خصوص در شاخه ی ورق کاریاستفاده می­شود، نرم افزار Autoform است.

این نرم­ افزار محصول یک شرکت آلمانیسوئیسی است که اکنون در اکثر شرکت­های بزرگ و معروف دنیا مورداستفاده قرار می­گیرد. یکی از دلایل اصلی رشد استفاده از این نرم­افزار در صنایع قالب­سازی این است که باوجود پیچیده‌بودن تحلیل­های تماسی که اساس روش­های حل این نرم­افزار است، نرم­افزار طوری طراحی شده است که کاربر را درگیر مباحث مربوط به نرم­افزارهای تحلیلی مانند المان­بندی، تعیین نوع المان و نمی­کند.

استفاده از این نرم افزار باعث افزایش اطمینان, کاهش دفعات آزمایش قالب و کاهش زمان این عملیات می گردد و در نهایت به تولید قالب و قطعات مرغوب و قابل اطمینان منتهی می شود به علاوه اینکه مدت زمان توقف پرس و نرخ قطعات معیوب نیز کاهش می یابد.

این نرم افزار با تکیه بر دانش و تجارب صنایع ورق کاری متشکل از مجموعه ایی کامل, یکپارچه و با توانایی های فوق العاده قوی در تحلیل, مرور و بهینه سازی زنجیره ی تولید می باشد.
Auto Form کلیه ی انواع فرآیند های ورق کاری را از ساخت یک قطعه ی کوچک و تکی تا تولید قطعات سنگین در تیراژ بالا را تحت پوشش قرار می دهد. به دلیل وجود یکپارچگی کامل بین ماژول های این نرم افزار, اثر کلیه ی تغییرات اعمالی در فاز های ابتدایی تولید به فاز های نهایی منتقل می گردد. این امر امکان اجرای فرآیند مهندسی همزمان طراحی و تولید را ممکن می سازد که مهندسی همزمان مزایایی مانند بهینه سازی زمان تولید, کاهش هزینه, افزایش کیفیت و بالا بردن میزان تولید و به طور کلی افزایش بهره وری را داراست.

نرم افزار Auto Form به خاطر داشتن دقت در محاسبات سریع و محیط کاری بسیار مناسب مشهور است. ترکیب سرعت, دقت و کاربر دوستی این نرم افزار باعث شده است که به یکی از نرم افزار های محوری در این زمینه از شکل دهی بدل شود.

منبع: نواندیشان
مقالات، مطالب، طرح ها و پروژه های خود را برای قرارگیری در سایت علمی آموزشی نواندیشان از اینجا بفرستید.
مهدی عارف خیابانی

برای ارتباط ساده‌تر و سریع‌تر اپلیکیشن نواندیشان را دانلود کنید. دانلود اپلیکیشن

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دارای سوال فنی درباره محصول خریداری شده هستید، لطفاً از بخش حساب کاربری، تیکت ارسال کنید.
  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
کارایی بهتر در اندروید نواندیشان
0