رفتن به مطلب

شام فوری و عالی با سیب زمینی شکم پر!+عکس


ارسال های توصیه شده

[h=1]شام فوری و عالی با سیب زمینی شکم پر!+عکس[/h] [h=2]سپس 10 دقیقه می‌گذاریم خنک شوند.(در صورتی‌که تمایل دارید غذای‌تان زودتر آماده شود، می‌توانید سیب زمینی ‌ها را درون مایکروویو به مدت 9 دقیقه روی درجه بالا بپزید و سپس در فر با حرارت 190 درجه، آن را 20 دقیقه دیگر بپزید.)

[/h]

مواد لازم:

-*- پیازچه خرد‌شده : 1 قاشق غذاخوری + مقداری برای تزئین

-*-نمک درشت و فلفل آسیاب‌شده : به مقدار لازم

-*-پنیر چدار یا گودا رنده‌ شده : ½ پیمانه

-*-پنیر خامه‌ای : 2 قاشق غذاخوری

-*-کره : 2 قاشق غذاخوری

-*-شیر : 3 تا 4 قاشق غذاخوری

-*-سیب زمینی : 2 عدد بزرگ

mjftqz5ero6ok4t9qga.jpg

طرز تهیه:

-/- فر را از قبل روی 190 درجه سانتیگراد قرار می‌دهیم. سیب زمینی ‌ها را خوب می‌شوییم ولی پوست آنها را نمی‌گیریم. سپس آنها را با چنگال سوراخ می‌کنیم و روی سینی فر قرار داده و می‌گذاریم 1 ساعت و نیم بپزد تا نرم شوند.

-/-سپس 10 دقیقه می‌گذاریم خنک شوند.(در صورتی‌که تمایل دارید غذای‌تان زودتر آماده شود، می‌توانید سیب زمینی ‌ها را درون مایکروویو به مدت 9 دقیقه روی درجه بالا بپزید و سپس در فر با حرارت 190 درجه، آن را 20 دقیقه دیگر بپزید.)

 

-/-پس از پخته شدنِ سیب‎زمینی ‌ها، آنها را در جهت طولی نصف می‌کنیم. داخل سیب‌زمینی‌ها را تا جایی خالی می‌کنیم تا یک پوسته نازک (به شکل کاسه) از آنها باقی بماند. سیب‌زمینی‌هایی که خالی کرده‌ایم را داخل کاسه می‌ریزیم. شیر، کره، پنیر خامه‌ای و ¼ پیمانه پنیر رنده شدهٔ چدار یا گودا را اضافه می‌کنیم. نمک و فلفل می‌زنیم، پیازچه را اضافه و مخلوط می‌کنیم.

-/-این مواد را داخل پوست سیب‌زمینی ‌ها می‌ریزیم و داخل ظرف فر می‌چینیم. ¼ پیمانه پنیر باقیمانده را روی آن می‌ریزیم. حدود 15 تا 20 دقیقه در فر می‌پزیم تا کاملاً گرم شود و در انتها پس از بیرون آوردن از فر می‌توانیم آنها را با پیازچه تزئین کنیم.

ایران کوک

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...