رفتن به مطلب

پخش مسابقات بوکس از تلویزیون


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
پخش مسابقات بوکس از تلویزیون[/h]

پس از 37 سال رسانه ملی اقدام به پخش مسابقات بوکس از تلویزیون خواهد کرد این ادعایی است که این روز ها در فضای مجازی و برخی رسانه ها از سوی اهالی بوکس مطرح شده است.

3401816_983.jpgبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر پخش تلویزیونی لیگ بوکس را می‌توان به عنوان تحقق یک رویا در این رشته المپیکی قلمداد کرد ادعایی که این روزها بیشتر از همه مدعیان این خبر یعنی مسئولان بوکس را خوشحال کرده است.

 

پخش نشدن مسابقات بوکس از تلویزیون سال‌های گذشته باعث شد برخی‌ پخش نشدن تصویر مسابقات را باعث بی رغبتی حامیان مالی در بوکس و تعطیلی لیگ برتر معرفی کنند.

 

اکنون با روی کار آمدن رئیس جدید سازمان لیگ بوکس عنوان کرده مسابقات لیگ بوکس در رسانه ملی پخش زنده خواهد شد.

 

احسان روزبهانی دارنده نخستین سهمیه ورزشکاران ایران در المپیک 2016 برزیل خوشحالی خود را از پخش تلویزیونی و برگزاری لیگ این گونه بیان کرد: امیدوارم لیگ بوکس 21 آبان آغاز شود، چرا که این موضوع اتفاق بزرگی برای این رشته است اگر مسابقات از رسانه ملی پخش شود حامیان مالی هم از لیگ استقبال می‌کنند، بسیار خوشحالم که لیگ شور و حال پیدا می‌کند.

عیسی گل محمدی، مربی جوانان بوکس هم گفته است اگر اتفاقی که استارت آن زده شده است به سرانجام برسد شاهد روزهای خوبی برای بوکس ایران خواهیم بود.

 

این ادعا در حالی است که هنوز مذاکره ای برای پخش مسابقات بوکس انجام نشده است و دست اندرکاران رسانه ملی در این باره اظهار بی اطلاعی کردند و البته خانواده بوکس هنوز هم در این باره مصر هستند که با شبکه ورزش به توافق رسیدند.

 

احسان شیعه مدیر کانال ورزش نیز در این باره اظهار داشت: هیچ گونه مذاکراتی مبنی بر پخش مسابقات بوکس از سیما و البته کانال ورزش نداشته‌ایم و این موضوع حتی در حد مذاکرات اولیه هم صحت ندارد.

 

وی تاکید کرد: چندی قبل این شایعه از روی برخی‌ها عنوان شده بود که رئیس فدراسیون بوکس نیز تصمیم به تکذیب این خبر گرفت و این خبر از پایه و اساس کذب است.

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...