رفتن به مطلب

موتور جستجوی قفل‌دار جدید گوگل


ارسال های توصیه شده

موتور جستجوی قفل‌دار جدید گوگل ...
:icon_gol:
:icon_gol:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
دات‌کام
- همشهري آنلاين:

گوگل نسخه آزمایشی جدیدی را برای سرویس جستجوهای خود عرضه کرده است که مجهز به قفل بوده و امنیت تبادل اطلاعات میان آدرس IP کاربر و سرور را تضمین می کند ...

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

نسخه آزمایشی جدیدی را برای سرویس جستجوهای خود عرضه کرده است که مجهز به قفل بوده و امنیت تبادل اطلاعات میان آدرس IP کاربر و سرور را تضمین می‌کند.

 

گوگل در تلاش است که از سیستم امنیت SSL (لایه سوکت امن) در سرویس‌های خود استفاده کند. به طوری که پس از سرویس "جی- میل" و Google Docs اکنون سرویس موتور جستجوی این شرکت نیز مجهز به این سیستم امنیتی شده است.

 

این سرویس جدید که درحال حاضر در نسخه بتا عرضه می شود سطح حفاظت از کاربران گوگل را افزایش می دهد.[
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
]

گوگل در این خصوص توضیح داد: کاربرانی که قصد دارند از سرویس‌های پروتکل SSL بر روی جستجوهای وب استفاده کنند می‌توانند اطمینان داشته باشند که ارتباط میان آنها و سرور محافظت می‌شود و توسط شخص ثالث قابل ردیابی نیست. به طوری که اطلاعات مبادله شده میان آدرس IP کاربر، اصطلاحات مورد جستجو و ... نمی‌توانند توسط شخص سومی که این اتصال را ردیابی کرده است مشاهده شود..[
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
]

ورود به موتور جستجوی قفل دار جدید گوگل از طریق یک URL ویژه امکانپذیر است.

براساس گزارش رجیستر، مقامات گوگل افزودند: اگر شما از طریق این سرویس جدید گوگل بر روی لینکی که دارای صفحه بدون SSL است کلیک کنید وب مستر روی سایت متوجه نمی‌شود که شما از طریق گوگل وارد آن شده اند و نمی فهمد که از چه کلمات کلیدی برای ورود استفاده کرده اید. چون URL شما در قسمت آدرس بار قفل شده است و بنابراین هیچ کس نمی‌تواند وارد آن شود.

 

برای دسترسی به نسخه بتای گوگل قفل دار، کاربر می‌تواند در قسمت آدرس بار و قبل از نوشتن آدرس گوگل به جای HTTP از HTTPS استفاده کند. در حقیقت این حرف S اضافی حریم شخصی کاربر را در زمان جستجوها تضمین می‌کند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...