رفتن به مطلب

طراحی داخلی دفتر کار Taranta Creations


ارسال های توصیه شده

شرکت طراحی داخلی Taranta Creations دفتر اداری خود را طراحی کرد. این شرکت که در شهر شانگهای چین قرار دارد نام دفتر جدید خود را شهر قرمز گذاشته و علت آن استفاده از رنگ قرمز در طراحی راه پله و دکوراسیون داخلی شرکت بوده است. این شرکت در ساختمان قدیمی یک کارخانه شروع به کار کرده، آن ها برای طراحی داخلی دفتر کار خود با مشکلاتی رو به رو بودند زیرا می خواستند در فضای بزرگ کارخانه 2 طبقه به همراه راه دسترسی به طبقه دوم، داشته باشند.

 

nzls26svx7nupa2i3xx7.jpg

 

در طبقه دوم فاصله ی کف تا سقف ساختمان کم بود به همین دلیل یک صفحه دیگر روی کف اجرا شد که میز های کار هم در آن قرار گرفته علاوه بر آن با این حرکت ساخت راه پله راحت تر و به صرفه تر شد. با خلاقیت به کار رفته در طراحی میز کار، کارمندان تشویق می شوند بهتر تمرکز و کار کنند.

 

810qvyly95cyif097n2.jpg

 

در طبقه اول میز های کار در کنار پنجره های بزرگ قرار گرفته اند به علاوه میز سبزی وسط دفتر می باشد که به طور مشترک مورد استفاده کارکنان قرار می گیرد. طراحی راه پله ی شرکت هم بسیار خلاقانه است، از فرم منحنی و برجسته برای ساخت آن استفاده کرده اند و کانسپت طراحی، جاری شدن قطرات آب از ارتفاع بالا بوده.

 

 

m0s4yfrsi387jxaqvo4.jpg

 

789t2k68bml4psoqvnab.jpg

 

q6tl8s9t734s0boq9s.jpg

 

szjqe2o7h11remrpu5.jpg

 

3o4k36uhtooutqivokl.jpg

 

gqql7pw7a3f19xcgz6e.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...