رفتن به مطلب

این نوشیدنی گیاهی فوق العاده را بعد از شام حتما امتحان کنید


ارسال های توصیه شده

توصیه سلامتی؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

امروزه رستوران های معتبری که به سلامتی مشتری هایشان اهمیت می دهند، بعد از صرف شام یک پارچ آب یخ با چوب دارچینی داخلش به مشتریان پیشنهاد می کنند.

3378903_550.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ این نوشیدنی به طرز فوق العاده ایی نیرو بخش می باشد- همچنین میتوان به آسانی در خانه تهیه اش کرد.

 

تهیه ی آب دارچین با طعم شیرین دلپذیر و تندش، درعین سادگی کار ظریفی هست. هم به تنهایی و هم همراه شام می چسبد، و ایده ی مناسبی برای جایگزین شدن به جای آب خالی در جشن هاست. تهیه ی آب دارچین فقط به دو مواد تشکیل دهنده نیاز دارد، اما به خودتان بستگی دارد که از کدام روش استفاده کنید.

 

روش اول آسان این است که یک تکه چوب دارچین (یا سنا) را در یک پارچ پر از آب بریزید و بگذاریذ تا شب سرد شود. آب طعم و عطر دلپذیری می گیرد، اما رنگ سرخ دلپذیر موجود در عکس بالا را نخواهد گرفت.

 

برای خوش رنگ شدن، دارچین را درون آب قوری روی گاز بجوشانید، نسبت 1 چوب دارچین به 1 فنجان آب بسیار مناسب هست.( به عنوان یک امتیاز، در این روش آشپزخانه تان بوی فوق العاده ای می گیرد!) جوشانده را خنک کنید و به عنوان عصاره ایی رقیق شده با آب سرد و یخ استفاده کنید. رقیق کردن در آب گاز دار نیز انتخاب مناسبی می باشد.

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

یکی از بستگان ما تابستونا تو شیشه های آب یخچالشون یکم عرق نعنا میریزه. میگه نمیذاره بچه ها دل درد بگیرن. واسه معده و سردی نکردن خوبه . :w16:

 

شنیده بودم تو یه کشور اروپایی خود دولت داخل اب لوله کشی - اب اشاممیدنی شهری - کمی فلوراید اضافه کرده بود برای سلامت دندونای مردم :w16: . با این کار روزانه مقداری فلوراید به دهان و دندان می رسه. البته مقدارش طوری بود که طعم و بو رو تغییر نده.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...